Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut miesystäväni lasten äitiin...

Vierailija
23.12.2014 |

En vaan voi tälle mitään. Hän on niin suloinen nainen. En voi kertoa kenellekään... Tätä on jatkunut puoli vuotta. Luulin itseäni heteroksi ja vieläpä onnelliseksi nykyisessä seurustelusuhteessani...
Onko tämä aivan sairasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairasta, jos ei olisi provo. Mutta jouluprpvoksi aika tokerö. Nyt laitat sen viinpullon pois ja menet nukkumaan. Nite nite! <3

Vierailija
2/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tämmöstä meillä ei ole tainnut vielä av:lla ollakaan. Kerropas lisää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen seurustellut kuusi vuotta tuon miehen kanssa ja näen satunnaisesti tuota naista. Näen hänestä unia ja mietin jatkuvasti kuinka hän voi, miten viettää joulun, mitä touhuaa... Eilen näin ohimennen ja olen koko illan nyt surrut miksi en käynyt halaamassa ja toivottanut hyvää joulua. Tiedättekö sen yläastetunteen kun vatsa kääntyy ympäri ihastuksen nähdessä...? Mulla tämä kun näen hänet! ap

Vierailija
4/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia Porvoossa.

Vierailija
5/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä että kuinka todennäköistä on että olen bi? Tai että hän olisi? Tunnistaako bi-seksuaali toisen samanlaisen luonnostaan vai onko heillä aina sama pohdinta onko kiinnostuksen kohde hetero vai muu?
Rakastan kyllä miesystävääni enkä aio häntä jättää enkä lähestyä sitä naista mitenkään. Olen vaan palavasti ihastunut ja jotenkin sekaisin tästä kuviosta... ap

Vierailija
6/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:52"]Niin. Olen seurustellut kuusi vuotta tuon miehen kanssa ja näen satunnaisesti tuota naista. Näen hänestä unia ja mietin jatkuvasti kuinka hän voi, miten viettää joulun, mitä touhuaa... Eilen näin ohimennen ja olen koko illan nyt surrut miksi en käynyt halaamassa ja toivottanut hyvää joulua. Tiedättekö sen yläastetunteen kun vatsa kääntyy ympäri ihastuksen nähdessä...? Mulla tämä kun näen hänet! ap
[/quote]

En näe tässä mitään sairasta. Ihan useinkin tuntunut naiset ihastuvan toisiin naisiin, itsellenikin on käynynt niin. Yhtä hankalaa se ihastuminen ln, oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
7/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesystäväsi välit tuohon naiseen ok? Jos on, niin ehdotapa ukolle, että eikö tästä saataisi aikaiseksi mukava kolmen kimppa.

Vierailija
8/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:08"]Onko miesystäväsi välit tuohon naiseen ok? Jos on, niin ehdotapa ukolle, että eikö tästä saataisi aikaiseksi mukava kolmen kimppa.
[/quote]

Aika viileät välit, juttelevat kyllä lasten asioista asiallisesti mutta eivät kyläile tms. En kyllä pysty miehelle kertomaan... Ainakaan vielä. Aargh! Kuitenkin koko ajan mietin miten voisin tutustua naiseen paremmin... Mieheni tuskin ilahtuu jos alan kaveeraamaan...