Montako päivää jatkossa saat olla etänä viikossa?
Kiinnostaa yritysten tuleva etäkulttuuri.
Itse saan olla 3-4 päivää viikossa etänä.
Kommentit (13)
Sen verran kun haluan, vaikka kokoaikaisesti. Itse valitsen kuitenkin tehdä pari päivää viikossa konttorilla, ihan vaan sen vuoksi että kaipaan sosiaalista kanssakäymistä sopivissa määrin ja olen huomannut että edes silloin tällöin muuttuvat maisemat saavat työfiiliksen pysymään parempana.
Kuukausitasolla noin 40%. "Noin" siksi, että läsnäolovelvoite riippuu tehtävistä projekteista.
Saan olla etänä niin paljon kuin haluan. Minulla on 3 toimipistettä, joissa seilaan etäkonttorin lisäksi edes takas, joten asioita on ihan pakko pystyä edistämään etänä. Joka tapauksessa olen joka hetki vähintään 2/3 lokaatioista etänä.
Käytän maalaisjärkeä ja käyn työpaikalla, kun se helpottaa työtäni ja muiden työtä.
Joskus lähden kesken työpäivän kotiin ja jatkan etänä.
5, kerran kuussa käyn toimistolla.
Vaikka 5/viikko, eli toimistolle ei ole enää paluuta. En ole käynyt työpaikallani yli 1,5 vuoteen ollenkaan. :)
Valtiolla töissä, ja meillä on ollut jo ennen koronaa mahdollisuus tehdä 5 päivää viikossa etänä. Kovin paljon enempää ei pysty tekemään...
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla töissä, ja meillä on ollut jo ennen koronaa mahdollisuus tehdä 5 päivää viikossa etänä. Kovin paljon enempää ei pysty tekemään...
Märällisesti pystyy jos leivot ja siivoat työajan ulkopuolella sekä jätät vauvapalstan vähemmälle.
Teen konsulttina, joten aina asiakasprojektikohtaisesti neuvotellaan. Nykyisellä asiakkaalla kokonaan etänä, joskus yksittäisinä päivinä kerran puolessa vuodessa voi tulla tarve käydä paikanpäällä hakemassa työssä tarvittavaa laitteistoa tai jos pitää joku tietty asia keskustella tehokkaasti lähimpien kollegoiden kanssa läpi niin saatetaan satunnaisesti tavata toimistolla nyt kun sinne saa taas mennä.
0-5, oman harkinnan mukaan. Sama oli jo ennen koronaa.
Toistaiseksi en yhtään. Tulevaisuudessa ehkä pari.