Itsemurha-ajatuksia
Mieleni tekisi tappaa itseni huomenna. Olen yksin kotona. Köyhä, työtön, luuseri, ei perhettä, ei mitään. Työttömyystilastot siistiytyvät. Koukku löytyy hirttonarua varten.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:40"]
Soita 112!
[/quote]
Miksi? Ei se ole mikään psykologipalvelu. -ap
Olen joskus haaveillut lähdöstä Samu-Sirkan joulutervehdyksen aikaan, hassua kyllä. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:40"]
Soita 112!
[/quote]Sieltä päivystäjä ohjaa sinulle apua!
Miksi? Ei se ole mikään psykologipalvelu. -ap
[/quote]
Aloita tekemällä lista mitä vielä haluaisit tehdä. Menneitä ei kannata murehtia einä myöskään märehtiä. Nyt rupeat systemaattisesti tekemään elämästäsi parempaa. Miten olisi uusi ammatti tai uusi harrastus? Potki elämäsi uuteen järjestykseen!
Ei ole pakko istua kotona yksin. Köyhiä ja työttömiä on Suomessa pilvin pimein. Luuseri on suhteellinen käsite ja sanana minusta vain loukkaava ja typerä. En jaa ihmisiä luusereihin ja voittajiin, kun ihmiset saavat jo syntymässä niin erilaiset pelikortit. Perhettä ei ole pakko hankkia ja tutkimusten mukaan sekä lapsia hankkineet että lapsettomat voivat olla yhtä onnellisia. Ja - työttömyystilastot eivät siistiydy - sinun tilallesi on aivan varmasti tulossa joku ja olet arvokkaampi yhteiskunnalle elossa olevana kuin kuolleena. Et voi tietää mitä tulevaisuutesi tuo tullessaan ja jouluaatto on vain yksi päivä vuodessa. Itsekin istun kotona yksin - jo 10 joulu yksin, eikä tee edes tiukkaa. Kaikkeen tottuu ja en ole koskaan ollutkaan mikään jouluihminen. Olen enemmän kuin edesmennyt isoäitini, joka nautti yksinolemisesta ja rauhoittumisesta jouluna.
Mutta onhan sinulla meidät toiset yksinäiset täällä .
*Voima hali *