Hyväksyisitkö lautapelin jossa ulkomaalainen kaivosyhtiö tulee Suomeen kaivamaan kultaa ja kobolttia?
Kommentit (54)
Hyväksyn koska suomalaiset eivät kuulu pyhään rotuun jota ei saisi käsitellä.
Aika absurdi kysymys kun niinhän ulkomaalainen kaivosyhtiö voi tehdä ihan oikeastikin.
Ja me ei itse osata sitäkään tehdä? Ja suomalaisethan eivät ole millään tavalla ulkomaisissa kaivosprojekteissa mukana?
Hyväksyn jos etenkin pelin sääntöjen mukaan löydetty koboltti ja kulta tulee viedä joko Turkuun tai Helsinkiin.
Joo. Peli on peli. Suurimmassa osassa pelejä muuten tapetaan ihmisiä. Melkein kaikki nekin hyväksyy.
Mainitaanko Afrikan tähden säännöissä mitään siitä mitä pelaaja edustaa?
Tuskin sitä peliä olisi pakko pelata?
Tottakai, hyväksyn myös pelin jossa kadut ovat myynnissä ja kapitalismi voi hyvin. Sen lisäksi hyväksyn pelin jossa on kuunatseja.
Absurdi ajatus, että en hyväksyisi jotain lautapeliä :D
Mä niin näen miten joku parikymppinen tiedostajaneiti ihan tärisee innosta nyt kun kokee keksineensä jotain jauhottavaa Afrikan tähti kohuun.
Melkein käy sääliksi.
Ai joku Talvivaara? Olisko siinä Sipilän näköisiä rosvoja ja saisiko ympäristön pilaamisesta bonusta?
Ja edelleenkin niitä veritimantteja kaivetaan Afrikassa ja muuallakin. Miksi ei saisi edes pelissä muistuttaa hirveyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä niin näen miten joku parikymppinen tiedostajaneiti ihan tärisee innosta nyt kun kokee keksineensä jotain jauhottavaa Afrikan tähti kohuun.
Melkein käy sääliksi.
Sinä olet säälittävä litkiessäsi Keijon Kaarisadetta suoraan suuhusi.
Vierailija kirjoitti:
Mainitaanko Afrikan tähden säännöissä mitään siitä mitä pelaaja edustaa?
On kai vain oletus, että se pelaaja on valkoinen heteromies joka vie maanosasta timantit mukanaan
Tai että pelinappuloina ovat kultamunat ja maakunnista haetaan pikkutyttöjä. Rosvot olisivat poliiseja jotka veisivät tytöt pois. Blondein tyttö olisi suomen tähti ja se pitäisi viedä itä-keskukseen tai varissuolle jolloin peli on voitettu.
Varmaan täys tyhmää porukkaa taas. Meillä on kaikki kulta ulkomaalaisilla ja metallit . Täällä ei kukaan tee muuta kun varastaa .
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako Ap Lapland peliä?
Linkki https://www.lautapelit.fi/product/20605/wild-lapland-adventure-fisenoen…
Onpa väsynyt aloitus. Sehän olisi totuudenmukainen, joten kyllä.