Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireita vaikka jälkiehkäisy käytössä ja testikin negatiivinen?!

Vierailija
23.12.2014 |

Aiheuttaako jälkiehkäisytabletti valeraskauden vai mitä tää oikein on?! Oli huikeet pikkujoulut, käytin jälkiehkäisyä ohjeenmukaisesti, menkat tuli ajallaan, raskaustesti (x2, viikon välein tehty) negatiivinen MUTTA silti mulla on raskausoireita; pahoinvointia, terävöitynyt hajuaisti, väsymys, mieliala heittelee, vatsasta nipistelee. Aiheuttaako jälkiehkäisy tällaisia oireita vai olenko sekoamassa?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus aikanaan kävi just noin et raskausoireita oli jopa 3-4kk ja menkatkin jäi väliin. En ollut raskaana enkä ollut koskaan ollut...tutkittiin ihan TAYSissa, kun oireet ja ultrakin näytti niin erikoiselta gynekologin mielestä. Menkat alkoi uudelleen keltarauhashormonilla ja kaikki ok sen jälkeen. Stressi raskaudesta ja ehkä myös se jälkiehkäisypilleri ilmeisesti aiheuttivat tuon. Älä stressaa turhaan! Mutta seuraa toki tilannetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla