Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leveät hartiat

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä tuolla tarkoitetaan? Kuinka usein näkee miehiä joilla on kapeat hartiat? Entä leveät? Ja kuinka leveät hartioiden tulee olla että saa naiset kostumaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:57"]

http://i.imgur.com/wVLq0Vd.jpg Hartiat on selkeästi rintakehää leveämmät, vyötärö huomattavasti kapeampi. Sopivasti lihaksia.

[/quote]

Joo munkin mielestä leveät hartiat vaatii nimenomaan lihaksia. Mun miehellä on yhtä alhaalla rasvat kuin kuvan miehellä, mutta vielä isommat lihakset. Tykkään!

[/quote]

Mun miehellä on rasvat vielä alempana kuin sinun miehellä ja lihakset vielä isommat kuin sinun miehellä. Tykkään tosi paljon!

Vierailija
22/33 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:13"]

http://i.imgur.com/wVLq0Vd.jpg Hartiat on selkeästi rintakehää leveämmät, vyötärö huomattavasti kapeampi. Sopivasti lihaksia.

[/quote]

Joo munkin mielestä leveät hartiat vaatii nimenomaan lihaksia. Mun miehellä on yhtä alhaalla rasvat kuin kuvan miehellä, mutta vielä isommat lihakset. Tykkään!

[/quote]

Mun miehellä on rasvat vielä alempana kuin sinun miehellä ja lihakset vielä isommat kuin sinun miehellä. Tykkään tosi paljon!

[/quote]

Ööh okei? Outoa kun kuvailee ohimennen miestään niin mammat närkästyy. Eikö täällä muka saa mainita miesihannettaan ja mielipidettään leveistä hartioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ööh okei? Outoa kun kuvailee ohimennen miestään niin mammat närkästyy. Eikö täällä muka saa mainita miesihannettaan ja mielipidettään leveistä hartioista?

[/quote]

Höh, älä nyt suutu! Ihan vain nautraalisti totesin että miehelläni on leveämmät hartiat ja isommat lihakset. Miehesi on varmasti ihan hyvä tyyppi vaikkei ehkä itselleni riittäisikään. Relax!

Vierailija
24/33 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Höh, älä nyt suutu! Ihan vain nautraalisti totesin että miehelläni on leveämmät hartiat ja isommat lihakset. Miehesi on varmasti ihan hyvä tyyppi vaikkei ehkä itselleni riittäisikään. Relax!

[/quote]

En ole edellinen, mutta hahhah. Kuulostat niin katkeralta. Löysäkroppainen mammeli kiukuttelee kun ei itse saa lihaksikasta miestä.

Vierailija
25/33 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko ikinä nähnyt kilpauimaria?

Vierailija
26/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:43"]

No kyllähän ne leveät hartiat nimenomaan on se, joka ainakin mut saa kiinnostumaan. Mieluiten myös reisissäkin tavaraa, eikä mikään rimppakinttu:) Ja komea pitää olla myös.

[/quote]bull.jpg

Vierailija
27/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norman Reedus/ Daryl Dixon on valio yksilö! 

Vierailija
29/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveät hartiat, hankittu työssä ja varmaan geeneilläkin on oma osuutensa. Salitreeniä en ole harrastanut paljoakaan. Baarissa viikonloppuna tuli joku nainen mittailemaan hartioitani ja oli kovin niihin ihastunut. Aiemmin en ole moiseen törmännyt, enkä ollut ajatellut asiaa mikä vaikutus harteilla on naisiin.

Vierailija
30/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:27"]

Joo olisi kivaa tietää onko leveät hartiat aina urheilulla saatuja vai onko ne joillain geeneissä ? Tiedän kaksi miestä jolla on sellaiset leveät hartiat joista luulen että saaneet ne geeneissä koska en usko heidän harrastaneen sellaista urheilua josta ne on tulleet.

[/quote]

Geeneistä se on kiinni minkälaisen luuston saa. Luut ei kasva urheilemalla mutta luiden päälle voi kyllä kasvattaa lihasta ja luoda illuusiota leveistä hartioista.

Vierailija
31/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:49"]

Sellaiset pullonkaulahartiat miehellä, hui. Eihän sille mitään mahda, mutta mulle ehdoton turn off.

[/quote]

Pojan perse naisella, ei sillekään mitään mahda mutta ehkä suurin turn off.

Vierailija
32/33 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian leveää ei voi olla.

Vierailija
33/33 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, leveät hartiat ovat ensimmäisiä asioita mihin miehessä huomioni kiinnitän. Leveäharteinen mies tuntuu turvalliselta ja voimakkaalta. En voisi edes kuvitella olevani minkään ruipelon kanssa, miehekäs pitää olla.