Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*miljoona kirosanaa*. Joulu on

Vierailija
23.12.2014 |

ainut juhla millä on mitään väliä mulle. Muut pyhät on päiviä siinä missä muutkin. Ottaa niin aivoon kun taaskaan ei saa viettää joulua niin kuin itse haluaa vaan pitää p.rkele miellyttää toisen puolen sukua ja juosta h.lvetti ympäri kyliä. Mun puolella tasan yks paikka käydä mut miehellä kolme. Voi KIROSANA. Niin ja mieshän on samoilla linjoilla kun ennenkin sukunsa kanssa. Etteivät v.ttu loukkaannu kun ei mentäiskään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säkin ihme kynnysmatto. Miksi ihmeessä et vaan KIELTÄYDY.

Menkää vain jomman kumman YHDEN sukulaisen luo per joulu. Eli esim. tänä vuonna sun vanhemmille, ensi jouluna miehen. Sitten sun mummolle, sitten miehen mummolle.

Mä en ikinä suostuisi tuollaiseen resuamiseen. Yhtä autossa istumista, pakkaamista ja pukemista koko juhlapyhät. Me emme mene yhtään minnekään - jos joku haluaa meidät nähdä, on tervetullut kylään.

Vierailija
2/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäpä sen sanoit! Mutta kun aina on menty näin. Ja kun isovanhemmat vielä elää. Ja kun toisen puolen vanhemmat ei ymmärtäis jos sinne ei mene lainkaan jajajajajajajaja. Ja se olis toinen maailmansota pystyssä jos en suostu. Ehdotin jo, että mies saa sukuloida yksinää ja minä omissani yksinään niin ei. Kun pitää p.rkele juosta niin ettei rauhottumaan kerkeä. Kateeks käy teitä jotka voitte hyvillä mielin olla kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vaan liian kilttejä. Itse ilmoitin aikanaan, että lasten kanssa en juokse metriäkään, enkä tasan jouluna laula kenenkään muun lauluja kuin itseni ja lapseni. Kerroin kyllä, että meillä on avoimet ovet ja notkuva pöytä. Yhden joulun sukulaiset jaksoivat kiukutella, ja sen jälkeen kaikki on tienneet miten meillä tehdään. Tämä toki toimii vain tasapuolisena. Ei siis kyläillä sen enempää minun kuin mieheni vanhemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan