Jään sitten kokemattomaksi
Olen ollut naimisissa 11 vuotta ja ollut yhdynnässä vain mieheni kanssa. Seksiä on aina harrastettu vain miehen aloitteesta ja kuten mies haluaa. Mitä mun pitäis tehdä? !
Kommentit (20)
Mikset ottanut miestä, joka on parempi sängyssä? Jos ei osaa arvioida miehen sänkytaitoja ennen yhdyntää niin on vähän hömppeliini.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:49"]Mikset ottanut miestä, joka on parempi sängyssä? Jos ei osaa arvioida miehen sänkytaitoja ennen yhdyntää niin on vähän hömppeliini.
[/quote] en ymmärrä tätä vastausta. Ap
Niin olisko neuvoja? En ole esim koskaan saanut emätinorgasmia, suuseksiä vain kaksi kertaa, anaalia vain kerran ja muutenkin olen tosi tyytymätön. Ap
Miksi et tee itse aloitetta? Pidätkö edes seksistä? Ei se ole pelkästään miehen hommaa niitä alotteita tehdä. Mene vaikka heti ja ota munasta kiinni ja sano miehelle "pane mua, ja panekin kovaa".
Kuulemma monetkaan ei saa emätinorgasmia. ilmeisesti saat kuitenkin orgasmin. Mitä toivot seksielämältä?
Siis mitä, 11 vuodessa olet (arvaus, ei ihan joka päivä) harrastanut seksiä ainakin 3000 kertaa. Yleensä 3000 kertaa harjoitellutta ei kutsuta kokemattomaksi vaikka partnereita olisikin ollut vain 1. Jos ei ukkosi vieläkään osaa tehdä sitä mitä sinä haluat, mitä jos vihjaisisit sille...
Oletko yrittänyt tehdä aloitetta? Saatko aina pakit vai miksi vain kun mies haluaa?
En oikein uskalla esittää mitään vaatimuksia. Ja eikö sitä nykypäivän kriteereillä ihan kokematon ole, jos on vain 1 partneri ollut... ap
Olen tehnyt muutaman kerran aloitteen ja mies on tosiaan ollut vastahakoinen joka kerta, vaikka n. puolella kerroista lopulta suostunut. Ap
Kyllä omalle miehelle pitää uskaltaa puhua! Voit sanoa, että oikeasti tykkäisit tietyistä jutuista ja sopia että yritätte niitä. Jos miestä ei sittenkään kiinnosta niin voit hakea kokemukset muualta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:27"]
En oikein uskalla esittää mitään vaatimuksia. Ja eikö sitä nykypäivän kriteereillä ihan kokematon ole, jos on vain 1 partneri ollut... ap
[/quote]
Eli olet itse vaan hissukka, et kokematon.
Itse ainakin omalle vaimolle annan suuseksiä anaali seksiä ja mitä milloinkin tekee mieli..
Mieti mitä haluat seksielämältä ja yritä puhua siitä miehen kanssa. Tiedän itsestä ettei se välttämättä ole helppoa. Minäkään en joku aika sitten kehdannut tehdä aloitetta kun olen tullut jonkun kerran torjutuksi. sitten päätin että hitot en jää niitä murehtimaan ja en minäkään aina halua. Ei minullakaan oli ollut kuin 1 kumppani ja anaaliin en suostu. En kuitenkaan ajattele että olisin kokematon. 9
Etkö keksinyt tällä kertaa mitään vetävämpää - SITTEN?
Minä voin tulla nusasee sinua niin saat toisen kokemuksen ;)
T: M43
Minä voin antaa sulle...mä oon aina ollu horo...
En vain tiedä, miten yrittää edetä asiassa. Ap
SFW?