Mitä mieltä naisesta jolla kainalokarvat?
Siis nuorella esim. 25 vuotiaalla ja muuten kauniilla. Musta iso tupsu kainalossa näkyi kun kävin uimahallissa toissapäivänä. Onko mielestänne siistiä ja naisellista?
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:25"]Hyi vittu. Tulee joku luolanainen mieleen./ hikikin haisee paljon pahemmalle ja pistävälle jos on kainalokarvat [/quote] Miehetkin siten haisee pistävälle?
[/quote]
Mun mies ajelee kainalokarvat joten hän ei haise
[/quote]
HYI! Mies ilman kainalokarvoja ei ole mikään mies.
Kainalokarvat on oikeasti feromonien takia tärkeä juttu.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 08:03"]
Vois vaikka värjätä jollain pirteällä värillä :9 .
[/quote]
Ja siihen päälle tämmösiä:
http://beardbaubles.tictail.com/product/beard-baubles
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:25"]Hyi vittu. Tulee joku luolanainen mieleen./ hikikin haisee paljon pahemmalle ja pistävälle jos on kainalokarvat [/quote] Miehetkin siten haisee pistävälle?
[/quote]
[/quote]
HYI! Mies ilman kainalokarvoja ei ole mikään mies.
Kainalokarvat on oikeasti feromonien takia tärkeä juttu.
[/quote]
En ole huomannut. Minä en vaan voisi ajatella itseäni karvaisena. Ainoat karvat on "kiitorata" alapäässä. En kyl halua että miehelläkään on liikaa karvoja kainaloissa tai missään muuallakaan, rintakarvat nyt menee
Mä oon ihan nuoresta sjanut. Ei oo kova homma. Muistan kerran opiskeluaikoina järkyttyneeni kun ruokalassa mua vastaapäätä istui n.25-vuotias nainen, jolla oli hihaton toppi ja hirveet mustat kainalokarvat näkyi avoimesti kun piti käsiä pöydällä :D en voinut lopettaa tuijotusta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:43"]
Aikuisilla naisilla kasvaa kainalossa karvoja, eli naisellista vaikkei kovin seksikästä...
[/quote]
Sitä varten on höylä olemassa ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta kohta minullakaan munakarvojen siistiminen pätkääkään eikä monilla miehillä seksikään
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:06"]No mulle opetettiin kyl jo joskus lapsena että naisen kuuluu ajaa kainalokarvat. Kamala hienlöykäkin on jos ne karvat siel rehottaa
[/quote]
Kai leikkaat pääsikin kaljuksi kun karvat on luonnottomia? Eihän niitä hiuksiakaan tarvitse nykyään siihen alkuperäiseen tarkoitukseen eli pään lämmittämiseen, joten eivätkö nekin ole yhtä luonnottomat?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:04"]
Yököttelijät; osaatteko perustella miksi se on niin ällööööö? Tuskin kenenkään hiki teidän nenäänne niiden karvojen takia pistää.
[/quote]
No miten nenäkarvat sitten, miksi ne on joidenkin mielestä ällööö?
Tottumuskysymys niin kuin melkein kaikki muukin.
Jarmila Kratochvílovát lyö kyllä okson suuhun välittömästi.
Idiootti nainen. Kyllä nykypäivänä kainalokarvojen ajelu kuuluu normaaliin siistiytymiseen. Ei ole tarvetta näyttää suttuiselta apinalta. Ihme mammoja olette, kun mielestänne on niin helvetin hienoa olla mahdollisimman rähjäinen ja "naturelli", eli kaikki karvat rehottaa, tukkaa ei pestä ja muuta paskaa, kun dehän on niin "luonnollista" hei! Kyllä nykypäivänä normaali siistiytyminen ja ulkonäöstä huolehtiminen on ihan mahdollista ja suositeltavaa!
Kainalokarvat naisella on kyllä iso turn-off.
Jos mies vaatii, nainen sheivaa. Näinhän se täällä menee.
Kesällä ajan sääri- ja kainalokarvat, koska karvat jäävät välillä ikävästi kiinni joihinkin trikoisiin (pyöräily/juoksu).
Talvella en todellakaan aja karvoja, jos ei huvita (useimmiten ei huvita). Jos joku uimahallissa paheksuu, niin sehän on heidän ongelmansa. Mä oon siellä vain ja ainoastaan uimassa ja ihan turha sitä on asettaa itselleen ulkonäkörajoituksia.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:04"]Yököttelijät; osaatteko perustella miksi se on niin ällööööö? Tuskin kenenkään hiki teidän nenäänne niiden karvojen takia pistää.
[/quote] Koska se on ruman/epäsiistin näköistä. Ja se hiki kyllä haisee vahvasti, ei ehkä omaan nokkaan mutta toisten kyllä.
Turha nosto tuolloin kun lanka alkoi saattoi jollakin olla pillussakin karvoja, mutta ei varmasti nykyään
Ei mitään ongelmaa minun puolesta sen paremmin kainalo-. kuin persvako-, häppäri, väliliha-, napa- varvas- häpykumpu-, pakara-, sääri-, sisäreisi-, nännipiha- reisi-, niska- kuin nivuskarvoissakaan
Aloitukseen vastaten:
jos on kaunis nuori nainen ja hänellä "pikku tupsut" kainaloissa, niin ei haittaa. Voi olla jopa kiihottavaa katsoa ja kuvitella kiihkeä seksitilanne, jossa nainen on ratsastusasennossa. Eroottisissa kuvissa on viimeisen parin vuoden aikana alkanut näkyä enemmän kainalokarvoja. Kenties nuorilla naisilla halutaan nähdä hieman kainalokarvoja?
Niin sanotut viiksikarvat ja varvas-/sääri-/reisikarvat kannattaa poistaa. Intiimialue kannattaa vähintäänkin siistiä tai pitää jopa täysin karvattomana. Nenäkarvat kannattaa siistiä näkymättömiin. Kulmakarvat kannattaa säilyttää mahdollisimman hyvin, kosmetologilla voi teettää "luotilangalla" rajauksen/siistimisen. Korvakarvat kannattaa poistaa näkyviltä osin.
Mitä mieltä olet asian ytimessä?
[/quote]