Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huomauttelee karkin syömisestä (puoli pussia turkinpippureita päivässä) itse syö pussillisen sipsejä ja 12 olutta päivässä)

Vierailija
21.10.2021 |

Olen koukussa turkinpippureihin, mutta mielestäni miehellä on paljon epäterveellisempi ruokavalio ja elintavat. Hän saattaa syödä ison pussin sipsejä ja huuhtelee ne alas kaljalla. Minä olen hoikka ja liikun päivittäin, mies ajaa autolla 800m töihin ja takaisin, pari kertaa viikossa kävelee juoksumatolla puolisen tuntia kerrallaan. Minä teen meille ruuat, usein kanaa/kalaa ja salaattia, mutta mies lorauttaa päälle ison lähinnä majoneesilla/ketsuppia/rasvaista salaattikastiketta ruuasta riippuen. Jos olen työmatkalla, hän tilaa pikaruokaa. Itse on reilusti ylipainoinen. Maksa-arvot olivat ihme kyllä aivan ok. Kulutan aina lenkkeilemällä ja juoksumatolla syömäni ylimääräiset karkeista saadut kalorit. En tajua mikä tässä on miehelle niin iso ongelma (?) kun olen kysynyt, sanoo vaan että rasva kertyy naisiin helpommin ja on huolissaan minusta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuttumaan. Mulla myös entinen haukkui paksuksi, nyt entinen. Valitti myös syömisistäni. Itse hän joi myös kaljaa koppakaupalla

Vierailija
2/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai huolettaa ettet vaan liho! Pitäähän nyt naisen olla hoikka ja esittelykunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina läskit ällötykset haukkumassa hoikkia naisia, koska niillä itsellään on sysipaska itsetunto, mikä on purattava kauniisiin naisiin. Ainahan kauniita naisia haukutaan eniten, nimenomaan oksettavien läskikasojen puolesta.

Vierailija
4/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin yrittää kai lapsellisesti estää kumppanin huomauttelut omista tottumuksistaan. Vaikkei edes huomauttelisi.

Vierailija
5/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla.

Itse olen koukussa salmiakkiin se on voi voi.

Vierailija
6/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taluta joka kerta peilin eteen ja sano hänelle :"Minäkin olen huolissani sinusta".

Vierailija
7/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö silloin pippurisi, kun mies ei ole näköetäisyydellä. Tuskin koko päivää olette samassa työpaikassa. Pahe, jonka voi pitää salassa.

Vierailija
8/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttelee, koska annat huomautella. 

Sinua kohdellaan, kuten annat itseäsi kohdeltavan. 

Vierailija
9/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö silloin pippurisi, kun mies ei ole näköetäisyydellä. Tuskin koko päivää olette samassa työpaikassa. Pahe, jonka voi pitää salassa.

Miksi naisen pitää muuttua, jos mies on sika?

Vierailija
10/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hampaat ovat sinulla historiaa ennen kuin 50v tulee täyteen.

Vierailija
11/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität vaan tosiaan joka kerta takaisin, että älä suotta ole huolissasi minusta vaan itsestäsi, kun olet ylipainoinen ja suurkulutat alkoa.

Oikeasti kyllä heivaisin tuollaisen pellen.

Vierailija
12/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen et osaa sanoa että pidä hlvetti se turpas kiinni ja katso peiliin?

Vierailija
13/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rakastaa selvästi sinua. On huolissaan sinun hampaista ja painosta. Ottaa joka päivä jopa kaljaa että näytät vieläkin kauniimmalta. Ole onnessasi.

Vierailija
14/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on sellainen onnellinen tilanne, että taitaa päätyä nuorena leskeksi, ellei sitten tajua erota sitä ennen.

Vierailija
15/15 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hampaat ovat sinulla historiaa ennen kuin 50v tulee täyteen.

Mikä on hammashasrja ja tahna? Ei meidän metsäluolilla semmoisia!!