Päiväkodin tädit
Tietäisitte vaan, miten päiväkodissa puhutaan teidän lapsista ja teistä..
Kommentit (23)
Miksi nää tällaisten keskustelujen aloittajat ovat aina olleet vähän aikaa päiväkodeissa töissä tai ovat sijaistaneet "monissa päiväkodeissa" = ei ole huolittu vakituiseen virkaan?
Me päiväkodin työntekijät puhumme vanhempien asioista ihan yhtä paljon tai vähän kuin te muut omista asiakkaistanne. Meillä on omakin elämä.
T. Lto
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:14"]Miksi nää tällaisten keskustelujen aloittajat ovat aina olleet vähän aikaa päiväkodeissa töissä tai ovat sijaistaneet "monissa päiväkodeissa" = ei ole huolittu vakituiseen virkaan?
Me päiväkodin työntekijät puhumme vanhempien asioista ihan yhtä paljon tai vähän kuin te muut omista asiakkaistanne. Meillä on omakin elämä.
T. Lto
[/quote]
Koska en ole lto, ja sijaisten vain vähän aikaa. Ei ole oman alani työtä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:50"]No yhtenä esimerkkinä se, että jos vanhempi on kotona, lapsi on kuitenkin koko päivän hoidossa. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:45"]No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D aina sanotaan että ne puhuu paskaa mutta koskaan ei kerrota mitä. Minun on vain hankala uskoa että minun llapseni hoitajat puhuisivat [/quote] No esim se, että kun vanhempi on kotona, lapsi kuitenkin on täyden päivän hoidossa. [/quote] Tuo että on pekkasella ja lapsi hoidossa on täysin ok. Mitä se hoitoon kuuluu missä vanhemmat ovat kun lapsi hoidossa? Sitä ei ole pakko kertoa. Ettekö te tätä muka tiedä? Hämmentävää. .
[/quote]
Nyt olet kyllä itse väärässä. Kunnalla on velvollisuus hankkia lapsellesi hoitopaikka sinun työssäkäynnin ajaksi. Ei siis kauppareissujen tai salillakäynnin ajaksi. Jos taas lapsesi on päivähoidossa subjektiivisen oikeuden perusteella, niin silloin kyseessä on ihan eri asia. tai jos lapsesi on yksityisessä päiväkodissa, niin silloin on kyse teidän kahden välisestä sopimuksesta.