Päiväkodin tädit
Tietäisitte vaan, miten päiväkodissa puhutaan teidän lapsista ja teistä..
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:04"]Kyllä me tiedetään.Mekin puhutaan teistä, tädit!
[/quote]
Olen vähän aikaa vain päiväkodissa nyt töissä, ja inhottaa kun siellä puhutaan niin ilkeästi välillä lapsista ja vanhemmista.
Ap
Siis keitä ap tarkoittaa? Päikkärintätejä, joista puhutaan vain lapsia ja lasten vanhempia?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:08"]Siis keitä ap tarkoittaa? Päikkärintätejä, joista puhutaan vain lapsia ja lasten vanhempia?
[/quote]
Sori, siis päiväkodin tädit puhuvat lapsista ja niiden vanhemmista.
No ei mulle ainakaa ole mikään yllätys, vaikka päikkärissä puhuttaisiin minusta ilkeästi. Tuollaista "asiakkaiden" seläntakana haukkumista tapahtuu aika monessa muussakin paikassa. Sinänsä minusta ihan viatonta kunhan pitävät jutut ominaan eivätkä lasten kuullen hauku. Ja hyvä jos jonnekin saavat vitutuksen purettua, jaksavat sitten kasvotusten olla asiallisempia.
No ihan sama, ei liikuta suuntaan eikä toiseen.
Heh, juu, kun vaan tietäisitte. t.Gyne
Ihan sama vaikka puhuvat, silti vaadin että lastani hoidetaan minun edellyttämälläni tavalla ja minun ohjeitani noudatetaan. Olen maksava asiakas.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:15"]
Ihan sama vaikka puhuvat, silti vaadin että lastani hoidetaan minun edellyttämälläni tavalla ja minun ohjeitani noudatetaan. Olen maksava asiakas.
[/quote]
Oletko? VAi onko kuitenkin niin, että kunta se kuitenkin suurimman osan siitä sinun lastenhoitomaksusta maksaa ja sinä vain sen nimellisen päivähoitomaksun?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:15"]
[/quote]
Oletko? VAi onko kuitenkin niin, että kunta se kuitenkin suurimman osan siitä sinun lastenhoitomaksusta maksaa ja sinä vain sen nimellisen päivähoitomaksun?
[/quote]
Niimpä. Ja sit vaaditaan lapselle sitä erityistä hoitoa kun siitähän niille hoitajille maksetaan!
Ei kaikki päiväkodit ole kunnallisia, löytyy yksityisiäkin. Mutta silti, jos maksaa jostain on asiakas. Piste.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:26"]
Ei kaikki päiväkodit ole kunnallisia, löytyy yksityisiäkin. Mutta silti, jos maksaa jostain on asiakas. Piste.
[/quote]
Myös yksityisiä päiväkoteja rahoitetaan verovaroin. On toki asiakas, mutta jos maksaa vain osan saamastaan palvelusta, ei voi olettaa että palvelu olisi 100 %sesti oman mielen mukaista.
Lopetin muutama päivä sitten myös päiväkodissa työskentelyn olin siellä 3kk ja huomasin saman, kuuntelin siinä vaan vieressä niitä spekulaatioita ja ihmettelin et miten ihmisiä edes kiinnostaa toisten asiat niin paljon, tuli heti mieleen että en ees haluis omia lapsia päiväkotiin jos homma on tollasta :D
No mikä tahansa naisvaltainen ala, niin kyllä "puhutaan" ja "spekuloidaan", voi jeesus.
Kyllä se teistä huokuu kenestä puhutte pahaa että ei tarvi ihmetellä viileätä suhtautumistani.
No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D
aina sanotaan että ne puhuu paskaa mutta koskaan ei kerrota mitä. Minun on vain hankala uskoa että minun llapseni hoitajat puhuisivat
No yhtenä esimerkkinä se, että jos vanhempi on kotona, lapsi on kuitenkin koko päivän hoidossa. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:45"]No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D
aina sanotaan että ne puhuu paskaa mutta koskaan ei kerrota mitä. Minun on vain hankala uskoa että minun llapseni hoitajat puhuisivat
[/quote]
No esim se, että kun vanhempi on kotona, lapsi kuitenkin on täyden päivän hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:50"]No yhtenä esimerkkinä se, että jos vanhempi on kotona, lapsi on kuitenkin koko päivän hoidossa. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:45"]No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D
[/quote]
No esim se, että kun vanhempi on kotona, lapsi kuitenkin on täyden päivän hoidossa.
[/quote]
Apua, nyt meni lainaukset jotenkin tosi oudosti:D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:50"]No yhtenä esimerkkinä se, että jos vanhempi on kotona, lapsi on kuitenkin koko päivän hoidossa. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:45"]No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D
[/quote]
[/quote]
Tuo että on pekkasella ja lapsi hoidossa on täysin ok. Mitä se hoitoon kuuluu missä vanhemmat ovat kun lapsi hoidossa? Sitä ei ole pakko kertoa. Ettekö te tätä muka tiedä? Hämmentävää. .
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:50"]No yhtenä esimerkkinä se, että jos vanhempi on kotona, lapsi on kuitenkin koko päivän hoidossa. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:45"]No antakaa nyt vittu esimerkkejä mitä puhutaan :D
[/quote]
[/quote]
Tuo että on pekkasella ja lapsi hoidossa on täysin ok. Mitä se hoitoon kuuluu missä vanhemmat ovat kun lapsi hoidossa? Sitä ei ole pakko kertoa. Ettekö te tätä muka tiedä? Hämmentävää. .
[/quote]
No niin sitähän tässä olen yrittänyt, että inhottava kuunnella niitä puheita muilta hoitajilta. Minulle on ihan sama missä vanhemmat ovat, toki säälittää ne lapset jotka ovat 7-17 hoidossa ihan joka päivä.
Kyllä me tiedetään.Mekin puhutaan teistä, tädit!