Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cipralex ja mania

Vierailija
23.12.2014 |

Onko Cipralexien aloittaminen aiheuttanut manian oireita kenellekkään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sertraline aiheutti. Lauloin vain jänis-maassa laulua ja ravasin ympäri kämppää. Ajatukset vaan lensi. Lääkitys lopetettiin nopeasti.

Vierailija
2/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se samaa kuin citalopram? Mulla on lievä bipolaarihäiriö ja citalopram aiheuttaa alussa vähän levottomuuden tunnetta, sellaista sisäistä "tärinää" ja vauhtia tulee elämään. Jos bipo on paha niin ko. lääke ei sovi ollenkaan. Jos ihan manialta vaikuttaa niin ottaisin sinuna yhteyttä lääkäriin pikaisesti. itse käyttäisin muuta lääkettä mutta just nyt on toiveissa vauva, niin en halua aloittaa tujumpia, jos raskaudun olen raskausajan ilman lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne mielialaryynit. Serotoniinipuoskarointi ei ole lääketiedettä nähnytkään.

Vierailija
4/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:49"]

Jätä ne mielialaryynit. Serotoniinipuoskarointi ei ole lääketiedettä nähnytkään.

[/quote]

Minut nuo puoskariryynit on pelastaneet, kirjaimellisesti. Toki keskustelut ja itsetutkiskelu ja oman elämän hallinta on tärkeää mutta ilman lääkkeitä vaivun masennukseen ja alan hautoa itsemurhaa. Masennuksen kanssa oon tapellut yli 10 vuotta. Mieluummin syön ryynejä ja olen normaali kuin kituutan ilman ja odotan seuraava mustaa kuilua. Ei auta lenkkeilyt eikä terveellinen ruoka. Masennus on oikeasti sairaus ja pahimmillaan se tappaa.

Vierailija
5/5 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan