miehen joululahja :(
Lapsi vihjasi että mies olisi ostanut mulle joululahjaksi vessan rinkulat. Olihan se rikki joo mutta että joululahjaksi!? Jopa tämä teinipoika oli sitä mieltä että se oli huono idea. Mieheltä kysyin että onko ostanut, naamasta näin että on. Kerroin mielipiteeni asiasta mutta tuntuu että minua on loukattu jo nyt :( Tänä aamuna mies sitten kertoi että hänen äitinsä ja mies tulee huomenna n klo 13. Siis mitä? oli sovittu että sopii äitinsä kanssa minkä päivän vaan aaton jälkeen. Aattona meille on tulossa myös minun vanhemmat ja sisko. Miehen perustelu oli että meneehän ne kaikki siinä samalla. Porukka tuntee toisensa ei siinä ongelmaa mutta ei me mahduta edes samaan pöytään ja muukin kämppä jää pieneksi tälle porukalle. Huoh että tälleen meillä...vituttaa.
Kommentit (13)
Laitat sitten kaulaan ja pidät sitä koko joulun pyhät. Voi olla että miehen päässä herää joku ajatus. Tai sitten ei.
Kaikesta sitä valitetaankin. Jos ei saa lahjaa, valitetaan, jos saa lahjan, valitetaan.
Onneksi meillä on sovittu, että ei aikuisille lahjoja, vain lapsille lahjat.
Mielensäpahoittaja ap. Kuulostaa kyllä kurjalta dun elämä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:20"]Mielensäpahoittaja ap. Kuulostaa kyllä kurjalta dun elämä.
[/quote]
Sun
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:18"]
Laitat sitten kaulaan ja pidät sitä koko joulun pyhät. Voi olla että miehen päässä herää joku ajatus. Tai sitten ei.
[/quote]
hahahahhaaaaaaah!!! en kestä enää.....
Mies mokasi lahjassa mut eiköhän se anoppi mene siinä missä muutkin :)
Olen toivonut isoa tarjotinta. Ehkä sitä kantta voi käyttää myös tarjottimena? Ap
Nyt vaan joulumieltä niin kyllä se siitä! Paitsi toi lahja on kyllä tosi huono. Jos olisin sä menisin palauttamaan oman miehelle ostaman lahjani, ja niillä rahoilla ostaisin itselleni hyvän lahjan ja miehelle sitten vaikka suklaalevyn :D
vessan rinkulat joululahjaksi :'''DD
Tarjoilet tortut ja glögit anopille siitä kannelta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:19"]
Kaikesta sitä valitetaankin. Jos ei saa lahjaa, valitetaan, jos saa lahjan, valitetaan.
Onneksi meillä on sovittu, että ei aikuisille lahjoja, vain lapsille lahjat.
[/quote]
Ainoa, joka täällä valittaa, olet sinä.
Onko muuten koskaan juolahtanut mieleen, että AV:lla on useampi kuin yksi ihminen, jotka kommentoivat eri keskusteluihin ja ovat eri mieltä eri asioista. Ei ole mitään "Aina ollaan sitä mieltä".
Ok, se on siis SUN WC-istuimesi, eli irrota se joka käyttökerran jälkeen ja laita talteen. Ei vaimolle annetta lahjaksi koko perheen taloustarvikkeita. Sama kuin antaisi miehelle keittiön verhot lahjaksi. Nekin pitäis sit irrottaa joka kerta kun mies poistuu huoneesta.
Siis anteeksi mikä rinkula? Tarkoitatko nyt pöntön istuinta?
No joka tapauksessa kuulostaa aika ikävältä lahjalta... ymmärrän harmituksesi :(