POLIKLIININEN SYNNYTYS Kokemuksia?
Olen raskaana nyt kolmatta kertaa. Ahdistaa jo nyt ajatuskin sairaalassa makoilusta. Siellä en saa nukuttua ja muutenkin ahdistava ilmapiiri. Haluaisin mahdollisimman nopeaa kotiin. Jos synnytyksessä ottaa puudutukset, niin onnistuuko nopea kotiutus siitä huolimatta?
Kommentit (7)
Älä ota puudutuksia niin jos kaikki menee muuten täysin normaalisti ja lapsi voi hyvin, pääset jo saman vuorokauden puolella ktoiin (ellei synnytys nyt ihan iltamyöhään tapahdu.
Mulla toka lapsi syntyi aamulla 6.08 ja saman päivän iltana oltiin jo kotona, mutta kaikki meni todella hyvin enkä ottanut mitään kivunlievitystä.
Sairaalassa ei ole pakko olla. Jos kaikki hyvin voit tulla uudestaan näyttämään vauvan muutaman päivän päästä lääkärille. Kyllä kotiin saa mennä ennen sitäkin. 😊
Kivunlievitys ei vaikuta asiaan. Minä otin epiduraalin ja silti pääsin kotiin toisen kohdalla samana iltana. Ekan kanssa olin sen ”pakollisen” kaksi päivää.
Mulla on aina ollut nopeat synnytykset ja olen aamuisin jostain syystä synnyttänyt.
Kolmas tuli 1,5 tunnissa ilman mitään lääkkeitä, olisin kyllä halunnut.
Syntyi 8.13 aamulla ja kotiin lähdettiin vähän yli neljän. Ei ongelmia.
No eipä tuota voi etukäteen päättää. Riippuu sinun ja syntyvän lapsen voinnista. Jos kaikki on hyvin molemmilla, niin pääsette kotiin.
Mä haluaisin poliittisen synnytyksen. Sellaisen feministisen, ympäristöystävällisen ja kommunistisen. Onnistuuko nykyään?
Synnytä kotonas saunassa niin ei ahista