Joulupukin poro vastaa kysymykseesi tässä ketjussa niin hyvin kuin voi
Pukki ja Muori nukkuvat ja minä vasasta teiniksi varttuneena pääsin salaa pukin koneelle.
Mikä painaa mieltäsi joulun tai jonkin muun asian suhteen. Saat minulta nutipään neuvoja! Kysy rohkeasti!
Kommentit (13)
Tuosta eivät vanhempani ole minulle juurin puhuneet. Sanovat homman menevän hyvin kelissä kuin kelissä kun on draivi päällä. Niin, ajatelkaa edes lapsia!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:57"]
Monta kertaa pukki on pannu sua?
[/quote]
Pukki ei ole kiinnostunut meistä poroista seksuaalisessa mielessä. Onhan hänellä Muori ja kaikenlaisia aikuistenleluja testailevat pimeät yöt pitkänään. Jouduin odottamaan tänä yönäkin siksi että he testasivat viimeisintä lelumallia :(
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:57"]
Onko Petteri Punakuono oikeasti transu?
[/quote]
Ei minun käsittääkseni. Hän on ennemminkin dandy.
Minkä paksuista anustappia pukki suosii, ja onko muorilla ruttuinen pilluvärkki?
Onko kiusaaminen porojen parissa yleistä? Suhtaudutaanko Petteriin nykyään kunnioittavammin, vai vittuillaanko hänelle edelleen? Mua on aina häirinnyt se, miten Petterin erilaisuus hyväksyttiin vasta sitten kun se alkoi olla hyödyksi. Joulupukin poroilta odottaisi vähän enemmän. :/
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:05"]
Minkä paksuista anustappia pukki suosii, ja onko muorilla ruttuinen pilluvärkki?
[/quote]
Enhän minä heidän touhujaan ilkeä katsella. Haluaisin löytää netistä kivoja teiniporoja. Jotkut vanhemmat pojat roukuavat että länsirajalla tytöt käyttäisivät tekoripsiä. Haluaisin nähdä kuvan sellaisesta! Siksi tulin koneelle kun melske laantui kamarissa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:06"]
Onko kiusaaminen porojen parissa yleistä? Suhtaudutaanko Petteriin nykyään kunnioittavammin, vai vittuillaanko hänelle edelleen? Mua on aina häirinnyt se, miten Petterin erilaisuus hyväksyttiin vasta sitten kun se alkoi olla hyödyksi. Joulupukin poroilta odottaisi vähän enemmän. :/
[/quote]
Petteri on meidän parissakymmenessä nykyään kulttihahmon asemassa. Peterille ei vittuilla!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:08"]
Onko sulla isot kulkuset?
[/quote]
Ovathan ne alkaneet kasvamaan ja isot tytöt roukuavat kilisee kilisee kulkuset.
Voi ei, Pukki heräsi ja meni vessaan. Joudun poistumaan koneelta. Hyvää joulua kaikille!
Miten käy jos jouluna ei ole lunta? Siellä Korvatunturilla on varmaan tarpeeksi lunta joka vuosi, mutta miten pääsette uudestaan ilmaan vaikka jossain Etelä-Suomessa?