Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lainasi autoani ja on polttanut siellä, ei suostu korvaamaan puhdistusta/pesua (miten se hajunpoisto tehdään?) koska "mullahan oli ikkunat auki"

Vierailija
21.10.2021 |

Jos menen poliisille, todennäköisesti menetän tuon kaverin joka ei ole tehnyt minulle mitään muuta pahaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei poliisi asiaan juuri reagoi. Olet antanut autosi toiselle ja et ole lainatessa sopinut ehdoista. 

Vierailija
2/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi: mikään asia ei koskaan parane lainatessa. Älä lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa reilu kaveri, olis muuten entinen kaveri.

Vierailija
4/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on monille niin arvokas sijoitus, ettei sitä mielellään lainailla oman pesän ulkopuolisille.

Vierailija
5/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajunpoisto on nopea toimenpide ja ei varmaan maksa paria sataa ee¨nempää… Otsonointiin auton sisäosa. Kysy autohuolloista ja siivousfirmoista hintaa!

Vierailija
6/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme: vaimoa voi lainata, mutta autoa ei.

Vierailija
7/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonointi

Vierailija
8/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun Toyota maksaa vähemmän kuin se puhdistus.

Vierailija
9/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikkunat olleet auki ja on ajettu yli 60km nopeutta niin mitään hajua ei pitäisi jäädä, koska kaikki savu menee kyllä ikkunasta ulos ja auto tuulettuu. Siellä on poltettu ikkunat kiinni jos on selkeä tupakan haju sisällä.

Vierailija
10/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos siellä autossa on poltettu muutamia kertoja, niin ei se haju sinne jää. Se pinttynyt haju vaatii sitten jo useamman kerran tapahtuvaa jatkuvaa tupakointia.

Vierailija
11/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa ikkunan raolleen pariksi tunniksi. Mielikuvitus voi kyllä tehdä tepposet pari päivää jos olet siihen taipuvainen. Tämän neuvon hinta on 0e

Vierailija
12/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos siellä autossa on poltettu muutamia kertoja, niin ei se haju sinne jää. Se pinttynyt haju vaatii sitten jo useamman kerran tapahtuvaa jatkuvaa tupakointia.

Terv. Tupakoitsija?

Vierailija
13/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haju pinty sinne päivässä. Muutenhan sinne pinttyisi ikuisiksi ajoiksi jokainen pieru mitä autossa piereskelee. Tuuleta auto. Hinta 0 euroa.

Vierailija
14/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju häviää ajan kanssa. Älä lainaa enää toista kertaa. Toisen omaisuutta pitää kohdella hyvin. Kaverisi ei tajua sitä. 

Vierailija
15/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju pinty sinne päivässä. Muutenhan sinne pinttyisi ikuisiksi ajoiksi jokainen pieru mitä autossa piereskelee. Tuuleta auto. Hinta 0 euroa.

Voi jeesus teitä tyhmiä ihmisiä! Tupakansavu sisältää hiukkasia, jotka jää pinnoille ja imeytyy materiaaliin. Lentääkö sulla pierreskellessä hiukkaspilvi, jonka kaikki näkee leijailevan? Jos näin, mene äkkiä lääkäriin…

Vierailija
16/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paskamaisesti tehty. Mun tekis mieli kostaa tommonen, jos mulle tehtäis.

Vierailija
17/17 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä idioottia polttaa toisen autossa. Autossa tupakointi kun muutenkin on nykyään harvinaista.

Minä en edes ole tiukkapipo näissä asioissa, esim. naapurin puolelta kantautuva tupakan tuoksahdus ei minun mielenrauhaani järkytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi