Kaveri lainasi autoani ja on polttanut siellä, ei suostu korvaamaan puhdistusta/pesua (miten se hajunpoisto tehdään?) koska "mullahan oli ikkunat auki"
Jos menen poliisille, todennäköisesti menetän tuon kaverin joka ei ole tehnyt minulle mitään muuta pahaa.
Kommentit (17)
Oppi: mikään asia ei koskaan parane lainatessa. Älä lainaa.
Onpa reilu kaveri, olis muuten entinen kaveri.
Auto on monille niin arvokas sijoitus, ettei sitä mielellään lainailla oman pesän ulkopuolisille.
hajunpoisto on nopea toimenpide ja ei varmaan maksa paria sataa ee¨nempää… Otsonointiin auton sisäosa. Kysy autohuolloista ja siivousfirmoista hintaa!
Mitä tästä opimme: vaimoa voi lainata, mutta autoa ei.
Se sun Toyota maksaa vähemmän kuin se puhdistus.
Jos on ikkunat olleet auki ja on ajettu yli 60km nopeutta niin mitään hajua ei pitäisi jäädä, koska kaikki savu menee kyllä ikkunasta ulos ja auto tuulettuu. Siellä on poltettu ikkunat kiinni jos on selkeä tupakan haju sisällä.
Siis jos siellä autossa on poltettu muutamia kertoja, niin ei se haju sinne jää. Se pinttynyt haju vaatii sitten jo useamman kerran tapahtuvaa jatkuvaa tupakointia.
Voit laittaa ikkunan raolleen pariksi tunniksi. Mielikuvitus voi kyllä tehdä tepposet pari päivää jos olet siihen taipuvainen. Tämän neuvon hinta on 0e
Vierailija kirjoitti:
Siis jos siellä autossa on poltettu muutamia kertoja, niin ei se haju sinne jää. Se pinttynyt haju vaatii sitten jo useamman kerran tapahtuvaa jatkuvaa tupakointia.
Terv. Tupakoitsija?
Ei se haju pinty sinne päivässä. Muutenhan sinne pinttyisi ikuisiksi ajoiksi jokainen pieru mitä autossa piereskelee. Tuuleta auto. Hinta 0 euroa.
Haju häviää ajan kanssa. Älä lainaa enää toista kertaa. Toisen omaisuutta pitää kohdella hyvin. Kaverisi ei tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haju pinty sinne päivässä. Muutenhan sinne pinttyisi ikuisiksi ajoiksi jokainen pieru mitä autossa piereskelee. Tuuleta auto. Hinta 0 euroa.
Voi jeesus teitä tyhmiä ihmisiä! Tupakansavu sisältää hiukkasia, jotka jää pinnoille ja imeytyy materiaaliin. Lentääkö sulla pierreskellessä hiukkaspilvi, jonka kaikki näkee leijailevan? Jos näin, mene äkkiä lääkäriin…
Olipas paskamaisesti tehty. Mun tekis mieli kostaa tommonen, jos mulle tehtäis.
On kyllä idioottia polttaa toisen autossa. Autossa tupakointi kun muutenkin on nykyään harvinaista.
Minä en edes ole tiukkapipo näissä asioissa, esim. naapurin puolelta kantautuva tupakan tuoksahdus ei minun mielenrauhaani järkytä.
Epäilen, ettei poliisi asiaan juuri reagoi. Olet antanut autosi toiselle ja et ole lainatessa sopinut ehdoista.