Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VEGAANI lisko tulee meille!!

Vierailija
22.12.2014 |

mitä tarjota?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:58"]

Itse olen OIKEA vegaani ja minua loukkaa tällaiset provoaloitukset.

[/quote]

Laittaisin sata yläpeukkua tähän jos vaan osaisin.

[/quote] Kiitos! No, arvasinkin saavani alapeeukkuja koska eihän tämän asian vakavuutta ymmärretä missään av:lla. Ap:lle tiedoksi, lisko ei voi olla vegaani sillä se ei osaa tehdä itse eettisiä valintoja. Vaikka liskon ruokavalio perustuiskin kasviksiin, eläin ei osaa ajatella aihetta moraaliarvojen kannalta. Näinollen kasviksia ravinnokseen nauttivaa liskoa tai muuta eläintä kutsutaan herbivoriksi eikä vegaaniksi.

Vierailija
22/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:58"]Itse olen OIKEA vegaani ja minua loukkaa tällaiset provoaloitukset.
[/quote]

No voivoi, kaikenlainen mustempi huumori loukkaa aina jotakuta, eikä sille voi muuta kuin olla kertomatta tai olla välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan oikea (insekto)vegaani ja nauran vegeille jotka eivät osaa ottaa minkäänlaista kritiikkiä/mustaa huumoria osakseen. En kyllä ole mikään levelin kymppi vegaani, jätän joskus e-koodit stalkkamatta sekä käytän mummoni kutomia lapasia, joita väitti vegaanisiksi mutta en ole sanaansa täysin luottavainen.
ps. liskoa ei loukkaa huumorimielessä tehdyt aloitukset, jotka levittää hänestä valheellista tietoa. No arvaa miksi? Koska on niin seitanin ihmiskeskeistä kuvitella, että lisko osaisi lukea ja ymmärtää ihmisten puhetta ja tekstiä. Ei osaa! Liskolla on muita hienoja kykyjä ja ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi