Wallu Valpio vs. Elastinen
Siis tää "kohu", kun Wallu sanoi Elastisen poseerausta Hannes Hynösen kanssa perseennuolennaksi. Sai fb:ssä tykkäyksiä ainakin seuraavilta julkkiksilta: Sedu Koskinen, Neil Hardwick, Manuela Bosco, Jorma Sairanen, Markus Leikola, Iida Ketola.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:31"]
Olet vain kateellinen kun et koskaan saavuta Sairasen lahjakkuutta ihmisenä.
[/quote]
No eipä ihan pidä paikkaansa koska olen saanut vuonna 2002 kättelyn henkilöltä joka käsittääkseni on ns. arvovaltaisempi kuin tämä hehkuttamasi henkilö. Voinko todistaa tätä? Toki, mutta en Vauva.fi palstalla.
[/quote]
Kättelikö hän johtajaasi?
[/quote]
Hän kätteli johtajaani. Jälkeen päin kuulin että hänen kätensä oli raskautunun. Hän pyrki, ja pääsi, eduskuntaan.
Miten voi olla vaikeaa uskoa, että joku haluaa mahdollisuuden tutustua Hanneksen kaltaiseen ihmiseen ja kuulla hänen tarinansa? Itse olisin ainakin innoissani vastaavasta tilaisuudesta. Se että tapaus on julkinen ja lehtien palstoilla ei kai automaattisesti tarkoita jutun olevan vain oman edun tavoittelua. Molemmat ovat olleet esillä julkisuudessa, joten olisi ehkä jopa outoa, jos kohtaamisesta ei tiedettäisi mitään. Kai heillä on yhtälainen oikeus puhua tapahtuneesta kuin meillä muillakin olisi. Toki tapaus on luonnollisesti myös hyvää julkisuutta Elastiselle mutta mitä sitten? Mieluummin tämänkaltaisia uutisia lukee kuin valtaosaa muista tällä hetkellä.
Olen samaa mieltä Valpion kanssa. Hyvä markkinointikikka Elastiselta, kyllä taas sädekehä kiiltää ja mammat sekä muut fanit ihailevat "pyyteetöntä" elettä. Mun mielestä toi oli lähinnä halpamaista.
Minulle on täysin paskanhailea oliko tuo 100% pelkkää julkisuudenhalua Elastiselta, sillä vaikka olisikin (mitä en usko) on tuo ele silti erittäin kunnioitettava eikä minua ja niitä kymmeniä tuhansia yksinäisiä vanhuksia varmasti haittaa vaikka koko Suomen kansa noudattaisi Elan esimerkkiä ja alkaisi vihdoinkin todella kunnioittaa ja huomata ympärillään olevat ikäihmiset.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:31"]
Olet vain kateellinen kun et koskaan saavuta Sairasen lahjakkuutta ihmisenä.
[/quote]
No eipä ihan pidä paikkaansa koska olen saanut vuonna 2002 kättelyn henkilöltä joka käsittääkseni on ns. arvovaltaisempi kuin tämä hehkuttamasi henkilö. Voinko todistaa tätä? Toki, mutta en Vauva.fi palstalla.
[/quote]
Kättelikö hän johtajaasi?