Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alle 100€ kengät aina huonot?

Vierailija
22.12.2014 |

Ärsyttää ostaa joka talvi uudet saappaat, mutta ei tunnu olevan varaa "kunnon kenkiin ".

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:10"]

Ärsyttää ostaa joka talvi uudet saappaat, mutta ei tunnu olevan varaa "kunnon kenkiin ".

[/quote]

En tiedä ikääsi, mutta jos olet n. 50-vuotias kannattaa ottaa huomioon, että jalkaterä alkaa levitä. Eli periaatteella "ostan kengät viideksi vuodeksi" ei kannata ostaa. 

Vierailija
42/44 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 200€ Eccot on edelleen käytössä ja olen ostanut ne 4 talvea sitten. Tänä vuonna ostin Merrelin talvisaappaat, jotka maksoi suunnilleen saman verran. Toivottavasti kestävät yhtä pitkään. Ainakin ovat huippumukavat jalassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 200€ talvikengät nyt neljättä talvea jalassa ja hyvin toimii. En ikinä ostaisi esim ei nahkaa...

Vierailija
44/44 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just eilen nahkaiset riekerit. Samantyyliset kuin caterpillarit mutta tykkäsin näiatä enemmän kun olivat hieman sirommat ja tummemman väriset. Vaikuttavat ihan hyvälaatuisilta, sisällä lampaankarvavuori ja hyvä pohja yms. Maksoivat 79,90e alennuksessa. Normaalihinta 89,90e eli alle satasen. Mutta käytössähän sem näkee miten kestävät. :) rieker nyt ainakin on ihan jees merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi