Joko himottaa kinkku?
Täällä odotellaan jo vesi kielellä, on se niin hyvää. :)
Kommentit (15)
Kohta laitetaan uuniin. Ihana herätä kinkun tuoksuun.
Ei. Meillä on jouluna paikalla 9 henkeä, eikä kukaan syö kinkkua. Laitan kalaa ja muuta.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:09"]Kohta laitetaan uuniin. Ihana herätä kinkun tuoksuun.
[/quote] Oi, nyt jo! :) täällä odotellaan siihen aattoon asti. :)
Kyllä! Huomenna illalla possun persaus uuniin ja aattona herkuttelemaan ♡.♡
Himottaa se aamun ensimmäinen ruskistunut viipale, sen jälkeen ei enää.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:10"]Ei. Meillä on jouluna paikalla 9 henkeä, eikä kukaan syö kinkkua. Laitan kalaa ja muuta.
[/quote] oho, en tiedä montaa ihmistä itse, jotka eivät pidä kinkusta. Mutta hyvä, että on vaihtoehtoja :) onko teillä muita jouluruokia kalan kanssa? Ap
Mitä jouluruokia teillä on muuten (kinkun lisäksi) lautasellanne? :) itse olen aika tylsä ja syön yleensä kinkun kanssa vain perunaa, kinkkukastiketta, porkkanalaatikkoa ja punajuurisalaattia. Ap
Kohta valmis! About vartti ni saadaan ekat maistiaiset :p hyvää jouluu kaikille!!
Kinkku ja lanttulaatikko yhdessä!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:17"]Kohta valmis! About vartti ni saadaan ekat maistiaiset :p hyvää jouluu kaikille!!
[/quote] ooh!! :) ei varmaan tarvitse edes sanoa, että toivottavasti maistuu :) hyvää joulua sinnekin! Ap
Meillä oli myös tarkoitus laittaa kinkku uuniin huomen illalla mutta näyttää siltä ette meneekin uuniin jo ensi yönä. Kinkun sisälämpötila nousee ennakoitua nopeammin ja se pitää todennäköisesti laittaa uuniin jo muutaman tunnin sisään.....Mutta ei se mitään, pääsee herkuttelemaan aiemmin :)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:21"]Meillä oli myös tarkoitus laittaa kinkku uuniin huomen illalla mutta näyttää siltä ette meneekin uuniin jo ensi yönä. Kinkun sisälämpötila nousee ennakoitua nopeammin ja se pitää todennäköisesti laittaa uuniin jo muutaman tunnin sisään.....Mutta ei se mitään, pääsee herkuttelemaan aiemmin :)
[/quote] Oi voi, kateeksi käy! :) ap
Ei oikeastaan.Pidän enemmän kalasta.Ja siitä tunnelmasta,kun saa istua juhlapöydän ääreen ja syödä perheen kanssa.
Läski !