Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
901/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressa sanoi että jo riittää ja hallitushaaveet voitte unohtaa!

Vierailija
902/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta ja sillä selvä. Mikä niitä vajaaälyisiä rokoteintoilijoita vaivaa kun eivät sitä tajua?

Ottiko kipeää kun järki lähti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt saattaa herättää närästystä, mutta tosiaan olen rokottamaton ja syrjäytynyt. En siis harrasta aktiivisesti ulkona ja tapahtumissa liikkumista. Ja koska minulla on tällainen tilanne niin voin tarkkailla rokotteiden kehitystä. En minä juuri mitään tee jollain puolivuotta kestävällä rokotteella.

Toisekseen tämä öyhöttäminen saa minut pysymään enemmän kannassani. Minun elämäni ja terveyteni eivät ole kiinnostaneet ihmisiä pätkääkään kun eniten tarvitsin tukea. Ja nyt kun olemassa oloni on ajankohtainen, niin silloinkin minulta vain vaaditaan asioita jotta muilla olisi helpompaa. Tämä on se miten minä omalta osalta näen tilanteen täältä puolelta.

Tämä on rehtiä asiaa. Meitä on monta jotka voimme samaistua.

Me maan hiljaiset, jotka emmejuuri sos ja terv palveluita käytä tai muitakaan etuja, olemme altavastaajia.

Teen siivoustyötä, en ole ollut slomilla. Lapset ja lapsenlapset asuvat kaukana.

Nytkö pitäisi ottaa keskeneräisen kehittelyn piikki tekniikalla, jota ei ole aiempina vuosina hyväksytty sen haittojen vuoksi?

Yksin saisin kotiini kuolla, jos jotakin sattuisi. Hätänumeroon ei kannata soittaa. Kymmenisen vuitta sitten soitin. Kehottivat vain hengittämään pussiin.

Samana iltana menin tajuttomaksi. Kalium taso laskenut 2 een. Sydän pysähtyi hetkeksi. Elvyttivät. Kiitos naapurin, tuli sattumalta käymään ja vei sairaalaan.

Piikki tutkimus valmistunee v 2023.

Vierailija
904/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt saattaa herättää närästystä, mutta tosiaan olen rokottamaton ja syrjäytynyt. En siis harrasta aktiivisesti ulkona ja tapahtumissa liikkumista. Ja koska minulla on tällainen tilanne niin voin tarkkailla rokotteiden kehitystä. En minä juuri mitään tee jollain puolivuotta kestävällä rokotteella.

Toisekseen tämä öyhöttäminen saa minut pysymään enemmän kannassani. Minun elämäni ja terveyteni eivät ole kiinnostaneet ihmisiä pätkääkään kun eniten tarvitsin tukea. Ja nyt kun olemassa oloni on ajankohtainen, niin silloinkin minulta vain vaaditaan asioita jotta muilla olisi helpompaa. Tämä on se miten minä omalta osalta näen tilanteen täältä puolelta.

Me maan hiljaiset, jotka emmejuuri sos ja terv palveluita käytä tai muitakaan etuja, olemme altavastaajia.

Teen siivoustyötä, en ole ollut slomilla. Lapset ja lapsenlapset asuvat kaukana.

Nytkö pitäisi ottaa keskeneräisen kehittelyn piikki tekniikalla, jota ei ole aiempina vuosina hyväksytty sen haittojen vuoksi?

Yksin saisin kotiini kuolla, jos jotakin sattuisi. Hätänumeroon ei kannata soittaa. Kymmenisen vuitta sitten soitin. Kehottivat vain hengittämään pussiin.

Samana iltana menin tajuttomaksi. Kalium taso laskenut 2 een. Sydän pysähtyi hetkeksi. Elvyttivät. Kiitos naapurin, tuli sattumalta käymään ja vei sairaalaan.

On surullista että tällaisiakin tuntoja ja kokemuksia on. Yhteiskunnan taholta rokotukset ovat kansalaisista välittämistä.

Vierailija
905/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ottanut rokotuksen mutta lähisukulaisissa on myös rokottamattomia. Onko nyt unohtunut kokonaan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Miksi otetaan niin kiihkeästi kantaa toisten puolesta. Jokainen hoitakoot omat asiansa.

Ei se niin voi mennä, että jokainen hoitakoon omat asiansa! Julkisilla verovaroilla ollaan sairaalahoidossa ja täytetään tehohoitopaikat. Muiden sairauksien hoito viivästyy. Sydänleikkauksia perutaan ja siirretään päivittäin. Omaisen puolesta tälläkin hetkellä kannan huolta, toteutuuko tärkeä leikkaus, joka kerran jo siirrettiin, koska rokottamattomat koronapotilaat vievät resurssit.

Vierailija
906/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti altistui koronalle holokaustin muistojuhlissa. Suorastaan tragikoomista julistaa sitten oman kansan osa julkisen vähättelyn kohteeksi.

Kyllä me muutkin altistumme varmasti arjessamme (työ, matkat, ostospaikat) päivittäin /viikottain. Me muut vain emme ole niin tärkeitä.

Minkä taskseen jättää, sen edestään löytää. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Vierailija
907/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama tilanne. Olen myös melko vaikeasti masentunut joten joku rokotejonoon hakeutuminen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, ajattelin vaan että no hyvä että ne saa suojaa jotka sitä kaipaa.

Nyt tässä on yhä kasvavan epäuskon vallassa saanut seurata uutisoinnin muuttumista "ota turvallinen rokote ja suojaa itsesi vaikealta tautimuodolta" suuntaan: "rokottamattomat tap-pavat väkeä ja ovat itsekkäitä persläpiä jotka pitävät yhteiskuntaa panttivankinaan ottakaa se rokote!!".

Kuin seuraisi aitiopaikalta jotain pellemaailmaparodiaa.

Hyvin sanottu :D itsekään en tee rokotteella nyt mitään kun istun kaikki päivät kotona. Mediassa annetaan vääristynyt kuva että me rokottamattomat juostaan ympäri kyliä ja baareja tartuttelemassa kaikkia. En ole koko pandemian aikana käynyt baarissa tai ulkomailla. Oon halunnut rauhassa seurata tätä tilannetta kun en todellakaan ole koko syksynä käynyt muualla kuin ruokakaupassa silloin tällöin.

Minulla on maisterin paperit yliopistosta joten en senkään puolesta nyt sovi tähän yleistykseen mitä rokottamattomista käytetään. Ihmettelen miten minun monet korkeastikoulutetut kaverit, jotka ovat aina väittäneet olevansa suvaitsevaisia, nyt somessa haukkuvat rokottamattomia :D Tuleepa ilmi miten suvaitsemattomia ja ajattelematonta oikeasti ovat.

Vierailija
908/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti altistui koronalle holokaustin muistojuhlissa. Suorastaan tragikoomista julistaa sitten oman kansan osa julkisen vähättelyn kohteeksi.

Kyllä me muutkin altistumme varmasti arjessamme (työ, matkat, ostospaikat) päivittäin /viikottain. Me muut vain emme ole niin tärkeitä.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

On tragikoomista haukkua presidenttiä joka tekee kaikkensa kansan parhaaksi, itseään säästämättä.

Vierailija
909/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat yksin kotiisi kuolla myös silloin kun se korona tulee. Kuume nousee neljäänkymmeneen, happi loppuu. Etkö ymmärrä, että korona on niin vaarallinen sairaus, että etenkin yksin asuvan kannattaa ottaa rokote.

Selität, että ambulanssi ei tule hakemaan, jos sattuu jotain, koska kymmenen vuotta sitten sinulla ollut sellainen kokemus. Minulla on ollut tältä syksyltä kokemus, että ambulanssi oli pihassa 5 minuutissa. En silti jättänyt rokotteita ottamatta luottaen vain siihen, että hoitoon pääsee nopeasti, jos korona vie tajun.

Vierailija
910/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama tilanne. Olen myös melko vaikeasti masentunut joten joku rokotejonoon hakeutuminen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, ajattelin vaan että no hyvä että ne saa suojaa jotka sitä kaipaa.

Nyt tässä on yhä kasvavan epäuskon vallassa saanut seurata uutisoinnin muuttumista "ota turvallinen rokote ja suojaa itsesi vaikealta tautimuodolta" suuntaan: "rokottamattomat tap-pavat väkeä ja ovat itsekkäitä persläpiä jotka pitävät yhteiskuntaa panttivankinaan ottakaa se rokote!!".

Hyvin sanottu :D itsekään en tee rokotteella nyt mitään kun istun kaikki päivät kotona. Mediassa annetaan vääristynyt kuva että me rokottamattomat juostaan ympäri kyliä ja baareja tartuttelemassa kaikkia. En ole koko pandemian aikana käynyt baarissa tai ulkomailla. Oon halunnut rauhassa seurata tätä tilannetta kun en todellakaan ole koko syksynä käynyt muualla kuin ruokakaupassa silloin tällöin.

Minulla on maisterin paperit yliopistosta joten en senkään puolesta nyt sovi tähän yleistykseen mitä rokottamattomista käytetään. Ihmettelen miten minun monet korkeastikoulutetut kaverit, jotka ovat aina väittäneet olevansa suvaitsevaisia, nyt somessa haukkuvat rokottamattomia :D Tuleepa ilmi miten suvaitsemattomia ja ajattelematonta oikeasti ovat.

En viitsisi vääntää, mutta sinä voit saada sen vaikka ruokakaupassa, jos käy huono tuuri. Minun äitini ei tiennyt, mistä oli tartunnan saanut kevättalvella 2021. Hän nyt ei ainakaan juokse kuppiloissa eikä ulkomailla. Vaihtoehdot oli suunnilleen kerrostalon rappukäytävä tai ruokakauppa. Hän selvisi hengissä, mutta kauhea sairaushan se on ja vetää heikkoon kuntoon pitkäksi aikaa.

Vierailija
911/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvosta Niinistöä enää tippaakaan. Sama globalisti kuin Sannakin.

Halveksuu osaa omasta kansastaan.

Häpeä Niinistö!

Miten se aina johtaa tähän, että rokotevastainen "alikehittyneempi" aines on aina sitä mieltä, että:

-lääkärit on väärässä

-presidentti on väärässä 

-pääministeri on väärässä

Rokottamaton, työtön moukka on ainoa joka on oikeassa ja hänellä on se absoluuttinen totuus, vaikka mitään kouluja ei ole käyty, on opeteltu hokemaan paria lausetta silmät kiiluen ja suut vaahdossa.

Vierailija
912/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta Niinistöä enää tippaakaan. Sama globalisti kuin Sannakin.

Halveksuu osaa omasta kansastaan.

Häpeä Niinistö!

Miten se aina johtaa tähän, että rokotevastainen "alikehittyneempi" aines on aina sitä mieltä, että:

-lääkärit on väärässä

-presidentti on väärässä 

-pääministeri on väärässä

Rokottamaton, työtön moukka on ainoa joka on oikeassa ja hänellä on se absoluuttinen totuus, vaikka mitään kouluja ei ole käyty, on opeteltu hokemaan paria lausetta silmät kiiluen ja suut vaahdossa.

Olet oikeassa!

Vierailija
913/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuista tehdään transhumaaneja kyborgeja, tämä selviää Pfizerin omista tiedoista:

https://rumble.com/vnhqap-receipts-dod-joint-artificial-intelligence-ce…

Vierailija
914/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Jos valitsee olla ylipainoinen, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös sydän- ja verisuonitautien ja polvivaivojen potemisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa.

Jos ylipainosta pääsisi rokotteen avulla niin kyllä ylipainoiset sen ottaisivat!

Siinä on suuri ero teidän rokottamattomien kanssa.

Vierailija
915/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetuista tehdään transhumaaneja kyborgeja, tämä selviää Pfizerin omista tiedoista:

Tässä lisää:

https://rumble.com/vnm1cn-receipts-patent-proves-vaxx-is-obedience-trai…

Vierailija
916/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se, jolta altistui, oli kaksi kertaa rokotettu, joka sai koronan.

Vierailija
917/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lisää:

https://rumble.com/vnm1cn-receipts-patent-proves-vaxx-is-obedience-trai…

Pfizerin tiedoissa selviää että rokotettujen liikkumista voidaan tarkasti seurata, mm. 5G-asemian avulla kun rokotetut liikkuvat niiden alueella. Rokotteessa oleva grafeenioksidi aktivoituu 5G-säteilyn avulla.

Vierailija
918/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kommentista. On surullinen totuus, että rokottamattomien taustat, perustelut ja elämäntilanteet  eivät kiinnosta päättäjiä vähääkään. Kaikki leimataan salaliittoteoreetikoiksi.

Vierailija
919/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsisi vääntää, mutta sinä voit saada sen vaikka ruokakaupassa, jos käy huono tuuri. Minun äitini ei tiennyt, mistä oli tartunnan saanut kevättalvella 2021. Hän nyt ei ainakaan juokse kuppiloissa eikä ulkomailla. Vaihtoehdot oli suunnilleen kerrostalon rappukäytävä tai ruokakauppa. Hän selvisi hengissä, mutta kauhea sairaushan se on ja vetää heikkoon kuntoon pitkäksi aikaa.

Sanoppa sairaus mikä ei vetäisi heikkoon kuntoon pitkäksi aikaa. Esim Noro virus on ainakin ihan kamala tauti.

Vierailija
920/1210 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettu kirjoitti:

Koko pandemian ajan on ollut tunne, että meitä tavallisia kansalaisia pidetään tyhminä.

Ja tuo tunnehan on nyt todistettu todeksi.

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.