Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhalle toppahaalari mielestäsi sopii?

Vierailija
22.12.2014 |

Yleensähän haalareita näkee vain tosi pienillä, mutta näytti jotenkin tosi sympaattiselta, kun yhden tutun 10-vuotias tyttö laittoikin yllättäen toppahaalarit jalkaan lähtiessään ulos. Siis en tarkoita pahalla, en vaan ole nähnyt niitä käytössä tuon ikäisillä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vielä kolmasluokkalaisena haalari, ja niin oli monella muullakin (talvi 1996-1997) :D on ajat kyllä muuttuneet kun tuntuu ettei eskaritkaan suostu enää haalariin...

Vierailija
2/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän 2-vuotiaalla ainakin on. Itsekin pitäisin jos kehtaisin. Olen 34-vuotias. Eikö toppahaalarit olleet vielä 80-luvulla ihan normaalia aikuisillakin? Saako aikuisten haalaria enää mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haaveilen toppahaalarista! Jos asuisin jossain landella niin taatusti pitäisin sellaista kotipihalla. Olen 23v. Minä ja kaverit käytettiin vielä ala-asteella haalaria, ainakin kolmasluokkalaiseksi ellei pidempään. En osaa sanoa minkä ikäisen ei enää "pitäisi" käyttää haalaria, ehkä yli 10v näyttäisi jo hassulta? Toisaalta vielä hassummalta näyttää takkiin ja housuihin puetut taaperot, joiden on muutenkin hankala liikkua...

Vierailija
4/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isolla kuin vain suostuu pitämään, ne on kuitenkin paljon paremmat rymyämiseen kuin takki ja housut!

Vierailija
5/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen pitää omalla pihalla haalaria omasta tahdostaan. Koulussa takki+housut

Vierailija
6/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu haalarin koosta. Jos on vanhempi ja isompi, niin pitää ostaa isompi haalari. Pilkillä ollesssa palelee, jos on liian pieni.

Vierailija
7/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat viimeiset haalarit oli kokoa 152, ja käytin niitä 7. luokalla. Asuttiin maalla ja illat meni pikkuveljen kanssa lumessa painimisessa, pulkkailessa ja muuten vaan temmeltäessä. Todellakin paremmat kuin takki+housut! Tietty koulussa oli päällä teini-pilotti julkisuuskuvan vuoksi...

Vierailija
8/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin käydä kollaamassa vanhempien varaston läpi... Siellä on muistaakseni mun ja siskon viimeisiä haalareita, mahtaisikohan ne mahtua vieläkin.

Vierailija
9/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisellä missä vaan. Kouluikäisellä pulkkamäessä, lumileikeissä jne.

Vierailija
10/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutoneitssä oli aika herttainen isojen rasavil-haalari:

http://www.huuto.net/kohteet/rasavil-talvihaalari-tytolle-uusi-koko-152/339393008

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi