Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-4kg painoa pois kuukaudessa?

Vierailija
22.12.2014 |

Miten paljon pitää liikkua, että saan tuon verran pois? Eli mitä tuo on peruskulutuksen päälle? Lähtöpainoa paljon. Olen lihonut järkyttävästi viime kuukausien aikana. Paino oli vielä siedettävissä rajoissa. Mieluiten, kuinka paljon ilmaista liikuntaa pitää harrastaa. Ei ole nimittäin varaa. Uintikortin aion hankkia, kun valmistun ja alkaa tuet juosta mutta siihen menee vielä n. 2 kk. Tarkoitus olis nyt kesään mennessä 10-15 kg karistaa. Miksei toki enemmänkin, mutta luulen ajan olevan rajallinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lähinnä ruokavalion muutokselöa kuukaudessa pois 5kg (79-74). Herkut pois
Rahkaa ja marjoja sekä broileria ja kasviksia. En sitten toki jaksanut tätä ruokavaliota kauempaa mutta paino pysynyt kun liikun nyt paljon.

Vierailija
2/2 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varmaan puolessa vuodessa 10 kg pois mutta nyt tulivat korkojen kera takaisin, kun muutin miehen kanssa asumaan. Mies ei syö vihanneksia ollenkaan eikä harrasta liikuntaa ja vetää kaupan päälle joka päivä vähintään sen yhden suklaalevyn kokonaan. Olen toivonut häntä mukaan esim.lenkille tai yrittänyt keksiä yhteistä liikuntaharratusta mutta saan joka kerta täystyrmäyksen ihan sama mitä yritän. Ystäviä paikkakunnalla ei ole. Vituttaa tehdä eri ruuat, kun ei halua syödä terveellisesti ja jos ostan salaattiainekset niin menevät jääkaapissa alta aikayksikön nihkeiksi, kun en sitten ehdi syödä niitä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla