Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit loppu kuukautiset myöhässä?

Vierailija
22.12.2014 |

Mulla loppu e-pillerit viimeviikon keskiviikkona ja nyt odotellu kuukautisia eikä ole vieläkään kuulunut ja uusi liuska pitäisi kohta aloittaa??
Normaalisti tullu 2-3 päivän päästä viimeisen pillerit ottamisesta.
Voinko olla raskaana, kun poikaystäväni kanssa harrastettu seksiä ilman muuta ehkäisyä?
-J

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla raskaana, mutta todennäköisesti tyhjennysvuoto ei vain jostakin syystä tule.

Vierailija
2/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pillereitä syöt? Ootko vasta ne aloittanut? En usko, että oot raskaana, jos jokaisen pillerin oot muistanut ottaa ja et oo oksentanut/ripuloinut heti pillerin ottamisen jälkeen. Mä oon kaksi vuotta harrastanut seksiä pelkillä pillereillä ja pari unohdustakin on tullut, mutta hyvin on pitäneet. Viimeksi söin Zoely merkkistä pilleriä ja niistä mulla ei tullut menkkoja ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercilon pillereitä syön. Kesällä aloitin uudestaan pillereiden käyttämisen ja välillä saattanu jäädä kotona pilleri ottamatta illalla, mutta heti kun muistu nii ottannu.
Eikä ole ollu mitään oksentelua tai muuta pillerin ottamisen jälkeen.

Vierailija
4/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:12"]Mercilon pillereitä syön. Kesällä aloitin uudestaan pillereiden käyttämisen ja välillä saattanu jäädä kotona pilleri ottamatta illalla, mutta heti kun muistu nii ottannu.
Eikä ole ollu mitään oksentelua tai muuta pillerin ottamisen jälkeen.
[/quote]
En sitten usko, että raskaana olisit vaan jostain muusta syystä vaan tyhjennysvuoto jäänyt välistä. Voit tietysti oman mielenrauhan säilymiseksi tehdä pari testiä.

Vierailija
5/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä miettinyt, että pitääkö testiä tehdä kun asia vaivannu.
Kannattaako tällä viikolla aloittaa seuraava liuska normaaliin aikaan vai kannattaako tehdä testi sitä ennen?
-J

Vierailija
6/6 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti kannattaa tehdä. Pillerit eivät oikein käytettynäkään ole 100 % ehkäisykeino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi