Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla lapsillani on eri isät - millä tavalla se vaikuttaa elämääsi?

Vierailija
22.12.2014 |

Täällä palstalla on ollut paljon vihamielistä keskustelua siitä, että naisella olisi lapsia yli kahdelle miehelle. No, minulla on neljä lasta - joilla jokaisella on eri isä. Lapset ovat 11v (tyttö), 10v (poika), 8v (tyttö) ja 3v (poika). Itse olen 27-vuotias. Nuorin on nykyisen mieheni kanssa, jonka kanssa olemme avioliitossa. Seurustelusuhteessa olin ensimmäisen lapsen isän kanssa. Keskimmäisten isien kanssa en ollut yhdessä. Lisäänpäs vielä vähän vettä myllyyn: kukaan näistä miehistä ei ole suomalainen. Vanhimman isä on ruotsalainen, toiseksi vanhemman turkkilainen, toiseksi nuorimman romani ja olen naimisissa venäläisen kanssa.

Meillä on aina mukavaa. Huomiota riittää jokaiselle lapselleni. Vietämme kivaa aikaa perheen kesken. Vanhimman lapsen isä tapaa lastaan, muut (paitsi tietenkin nuorimman isä, eli mieheni) eivät pidä yhteyttä. Minulla on hyväpalkkainen työ ja olen korkeasti koulutettu, käymme usein ulkomailla, huvipuistoissa jne. Lastensaanti teininä ei ole vienyt minulta opiskelumahdollisuuksia.

Eli: miksi se on joidenkin mielestä niin kamalaa, että on lapsia eri miehille - ja hui, vieläpä ulkomaalaisille! Lapseni elävät kaikin puolin hyvää elämää ja ovat onnellisia. Varmasti onnellisempia kuin monien yhdinperheiden lapset.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks vaikuta mun elämään millään tavalla :) Mulla ei ole lapsia eikä tule lapsia, mutta mulla on silti muutakin elämää ku miettiä sitä minkä takia kavereillakin on lapsia joilla on eri isät, ja jopa näitä paljon parjattuja uusperheitä.

Vierailija
2/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tuo horo voi olla korkeastikoulutettu? ..kun tuollainen liuta tekeleitä...kirjekurssilla maisteriksi, vai???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noil tiedoil sun perhe voidaan helposti tunnistaa...

Vierailija
4/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:45"]Mitenhän tuo horo voi olla korkeastikoulutettu? ..kun tuollainen liuta tekeleitä...kirjekurssilla maisteriksi, vai???
[/quote]

Miksen voisi olla? Ja varmasti sinullakin on ollut seksikumppaneita elämäsi aikana yli neljä, turha tuomita minua horoksi. ap

Vierailija
5/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä......

oksettavaa

Vierailija
6/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:45"]Mitenhän tuo horo voi olla korkeastikoulutettu? ..kun tuollainen liuta tekeleitä...kirjekurssilla maisteriksi, vai??? [/quote] Miksen voisi olla? Ja varmasti sinullakin on ollut seksikumppaneita elämäsi aikana yli neljä, turha tuomita minua horoksi. ap

[/quote]

No kerropa, mitä sulle korkeakoulutettu tarkoittaa? Tietysti voinet olla haahojenlevitysjatuikkaus-maisteri.

Vierailija
7/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:45"]Mitenhän tuo horo voi olla korkeastikoulutettu? ..kun tuollainen liuta tekeleitä...kirjekurssilla maisteriksi, vai??? [/quote] Miksen voisi olla? Ja varmasti sinullakin on ollut seksikumppaneita elämäsi aikana yli neljä, turha tuomita minua horoksi. ap

[/quote]

No kerropa, mitä sulle korkeakoulutettu tarkoittaa? Tietysti voinet olla haahojenlevitysjatuikkaus-maisteri.
[/quote]

Yliopisto pitää _ainakin_ olla käytynä. ap

Vierailija
8/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perinnönjako aikoinaan?ovatko isät köyhiä vai rikkaita?

Vierailija
9/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laspsenas hävettäisi olla. Tulet sen näkemään, kun heidän murrosikänsä koittaa. Eivät voi kunnioittaa sinua ja se tulee näkymään elämässäsi. Miten koulutat tuollaisen liudan mukeloita? Ei mene kuin hetki, kun vanhemmat joutuvat maksamaan lukukausimaksuja jne..  Siinä tulee toinen suuri kiitos :( lapsiltasi sinulle.

Vierailija
10/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuomitse. Onhan niitä lukemattomia Hollywood tähtösiäkin, joilla lapsia eri isillle. Ja jotkut naiset vaan on sellasia, että miehiä (hyviäkin) on keskivertoa enemmän tarjolla. Pääasia et lapset voi hyvin ja kotona onnelliset aikuiset. Hyvää Joulua, toivoo Mies 34

Vierailija
11/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lastesi monituiset isät eivät vaikuta minun elämääni mitenkään. Lapsesi tosin varmasti joutuvat kiusatuksi asian tähden. 

Ehkä olet koulutettu, mutta et ole osannut tehdä kovin hyvä ihmissuhderatkaisuja. Aivan varmasti lapsesi joutuvat (hiukan kasvettuaan) kärsimään tilanteesta. 

Vierailija
12/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:50"]Miten perinnönjako aikoinaan?ovatko isät köyhiä vai rikkaita?
[/quote]

Kaikkien muiden paitsi nuorimman tyttäreni isät ovat melko rikkaita. Todella huomattavan rikas on vanhimman poikani isä, mieheni sekä vanhimman tyttäreni isät ovat hyvätuloisia. ap

Vierailija
13/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]
Haahojen?

Vierailija
14/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:52"]Sinun lastesi monituiset isät eivät vaikuta minun elämääni mitenkään. Lapsesi tosin varmasti joutuvat kiusatuksi asian tähden. 

Ehkä olet koulutettu, mutta et ole osannut tehdä kovin hyvä ihmissuhderatkaisuja. Aivan varmasti lapsesi joutuvat (hiukan kasvettuaan) kärsimään tilanteesta. 
[/quote]

Miksi lapseni joutuisivat kiusatuksi tämän takia? ap

Vierailija
15/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuli paljon parempi mieli omasta tilanteesta, kun usein tulee niin paha mieli täl palstal kun ittellä on yksi lapsi ex-miehen kaa ja nyt oon yh ja mies ulkomaalainen, niin kuulee kyllä tota vittuilua, vaikka oltiin tosiaan parisuhteessa ja lapsi ihan suunniteltu. Erottiin ja en halua miehen olevan yhteydessä meihin. Tämän takia olen siis huora. Mutta ehkä toivoa vielä pariutua elämän aikana?

Vierailija
16/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta, kaikilla eri isät. Kahdella on ulkomaanlainen isä. Olen maisteri. Kasvatan lapset yksin.

Vierailija
17/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:59"]27-vuotias huora, joka on hautonut sisuksissaan neljä äpärää, ei ole mitenkään ehtinyt hankkia korkeakoulutusta ja sen lisäksi vielä työllistyä hyväpalkkaisesti. Jos kaltaisesi surkimus on olemassa, ei se ole minulta pois, mutta niin paljon pahaa ei maailmassa olekaan, ettenkö sitä sinulle toivoisi.
[/quote]

Olen nähtävästi sinua sivistyneempi, kun en hauku kanssaihmisiäni huoriksi. Enkä myöskään toivo muille pahaa. Ja ehkä jotkut jaksavat opiskella niiden lasten kanssa? Kuten esimerkiksi... no, minä? ap

Vierailija
18/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:59"]27-vuotias huora, joka on hautonut sisuksissaan neljä äpärää, ei ole mitenkään ehtinyt hankkia korkeakoulutusta ja sen lisäksi vielä työllistyä hyväpalkkaisesti. Jos kaltaisesi surkimus on olemassa, ei se ole minulta pois, mutta niin paljon pahaa ei maailmassa olekaan, ettenkö sitä sinulle toivoisi.
[/quote]
Tässäpä vasta tasapainoisen ja miellyttävän oloinen ihminen. Onneks tollaset tuppaa kupsahtamaan verenpaineeseensa ennen aikojaan ;)

Vierailija
19/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. että ihan kiusatuksi joutuu lapset jos on eri isät? Vähän niin kuin eronneiden lapset joutuivat kiusatuiksi n. 40 vuotta sitten? Kasvattakaa kakaranne niin etteivät kiusaa. As simple as that. Miten te takakireät hiekkapimperot itse suhtaudutte ihmisten erilaisiin elämäntilanteisiin? Haavi auki tyhmän näköisenä ja siunaillen? Joko hidastatte suvaitsevaisuuden lisääntymistä tai sitten olette edelläkävijöitä. Tajuton yleistys, että näillä lapsilla olisi automaattisesti kurja ja kärsimyksentäyteinen elämä.

T. Äiti, jolla lasta kolmelle miehelle 

Vierailija
20/80 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kroppas pilalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan