Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jankkaajat pilaa kaikki hyvät ketjut??

Vierailija
22.12.2014 |

Tekevät kilometrien mittaisia lainauksia ja jankuttavat jostain typerästä asiasta sivukaupalla. Kuten tuo miehen kilarit- ketju tai Iina Kuustonen/Syke.. 

Ei mulla muuta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just meinasin tulla tehdä samanlaisen aloituksen. Rasittavaa jankutusta täällä nykyään.

Vierailija
2/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pätee ja on mielestään oikeessa :) kuten MINÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on suunnaton huomiontarve. Minäminäminäminä....

Vierailija
4/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä masennuslääkekeskustelussa kerroin oman tarinani. Eikä ollut mitenkään erikoinen tarina vaan muutama samankaltainenkin oli ketjussa. Joku/jotkut jankkaajat ottivat minut sitten silmätikukseen ja jankkasivat äitini olevan hirviö. Ja minulla on muka tukholmansyndrooma kun ymmärrän äitiäni :'DDDDDD Kaikista paras kommentti oli: "Siis en ymmärrä miten voit loukkaantua sanomisistani, jos en kerta tiedä tapahtumista" No kannattaisko se lärvi vaan pitää ummessa jos ei mitään mistään tiedä :DD

Siis ihan uskomatonta miten joku viitsii alkaa tuollaiseen. Tai no kun ajattelee, niin eihän tuo eroa koulukiusaamisesta mitenkään, se tapahtuu vaan kasvottomana netissä.

Vierailija
5/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että se on yksi ja sama ihminen, joka "riitelee" itsensä kanssa. Kirjoitustyylistä päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi