Miks jankkaajat pilaa kaikki hyvät ketjut??
Tekevät kilometrien mittaisia lainauksia ja jankuttavat jostain typerästä asiasta sivukaupalla. Kuten tuo miehen kilarit- ketju tai Iina Kuustonen/Syke..
Ei mulla muuta.
Kommentit (5)
kaikki pätee ja on mielestään oikeessa :) kuten MINÄ
Joillain on suunnaton huomiontarve. Minäminäminäminä....
Eilisessä masennuslääkekeskustelussa kerroin oman tarinani. Eikä ollut mitenkään erikoinen tarina vaan muutama samankaltainenkin oli ketjussa. Joku/jotkut jankkaajat ottivat minut sitten silmätikukseen ja jankkasivat äitini olevan hirviö. Ja minulla on muka tukholmansyndrooma kun ymmärrän äitiäni :'DDDDDD Kaikista paras kommentti oli: "Siis en ymmärrä miten voit loukkaantua sanomisistani, jos en kerta tiedä tapahtumista" No kannattaisko se lärvi vaan pitää ummessa jos ei mitään mistään tiedä :DD
Siis ihan uskomatonta miten joku viitsii alkaa tuollaiseen. Tai no kun ajattelee, niin eihän tuo eroa koulukiusaamisesta mitenkään, se tapahtuu vaan kasvottomana netissä.
Välillä tuntuu, että se on yksi ja sama ihminen, joka "riitelee" itsensä kanssa. Kirjoitustyylistä päätellen.
just meinasin tulla tehdä samanlaisen aloituksen. Rasittavaa jankutusta täällä nykyään.