Ikean Koppang-lipasto kokemuksia
6-laatikkoista lipastoa mietin makkariin, mutta arvosteluissa sanotaan huteraksi ilman seinäkiinnitystä. Ei olisi meillä kovin aktiivisessa käytössä, lähinnä liinavaatteiden, pyyhkeiden yms säilytykseen olisi tulossa. Onko kellään käytössä ilman seinäkiinnitystä ja onko tosiaan hutera ja helposti kaatuva? Muita Ikean tuotteita on käytössä ja niillekään ei seinäkiinnitystä olla laitettu. Perheessämme ei asu lapsia eikä eläimiä niin sikäli vaaraa alle jäämisestä ei ole.
Kommentit (6)
No ainakaan hirveän kivannäköinen se ei ole. Itse en omaan kotiini ottaisi. Jos et halua kiinnittää seinään ja mietityttää mahdollinen kaatuminen, niin eikö joku vähän matalampi ja leveämpi olisi parempi. Tuo 6 laatikolla näyttä aika korkealta.
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan hirveän kivannäköinen se ei ole. Itse en omaan kotiini ottaisi. Jos et halua kiinnittää seinään ja mietityttää mahdollinen kaatuminen, niin eikö joku vähän matalampi ja leveämpi olisi parempi. Tuo 6 laatikolla näyttä aika korkealta.
Katsoin väärää kuvaa, olikin 5 laatikkoinen. Tuo on aika matala ja en usko, että kaatuu. Varsinkin jos laittaa painavammat jutut alimpiin laatikoihin perälle.
Kestääkö laatikot liinavaatteiden painon, vai pettääkö pohjat kuten Malm -lipastoissa? Ikea ja laatu harvoin kohtaavat. Toki 60-luvun Ikean huonekalut ovatkin eri juttu..
Vierailija kirjoitti:
Kestääkö laatikot liinavaatteiden painon, vai pettääkö pohjat kuten Malm -lipastoissa? Ikea ja laatu harvoin kohtaavat. Toki 60-luvun Ikean huonekalut ovatkin eri juttu..
Riippuu ihan tuotteesta. Jotkut on jopa puuta ja/tai metallia ja osa taas sitten ihan jotain pahvia tai pahvipuristetta. Mulla on tällä hetkellä yksi ikean vetolaatikollinen säilytyskaluste ja ihan hirvitti kun laatikoista paljastui jotain pahvilevyä olevat pohjat vetolaatikoihin. Mutta on kestänyt yllättävän hyvin ainakin tähän mennessä. Täyttä hintaa en siitä kyllä ikipäivänä maksaisi, vaan alesta löytyi.
Samalla hinnalla saisi varmaan jostain toisesta halpahallista ihan kestävänkin lipaston.