Minkälainen nainen on seksikäs?
Minua ei ole ikinä pidetty seksikkäänä, tai ainakin sellaisen vaikutelman olen saanut ja uskon sen olevan totta. Jotkut on kehuneet söpöksi tai kauniiksi, mutta useammin juuri söpöksi.
Olen hoikka, n. 160cm pitkä ja ihan nätti naama mielestäni. Hiukset on tällä hetkellä aika lyhyet, vähän hartiamittaa lyhemmät, mutta on ne ollut pitkätkin. Pukeudun naisellisesti ja käytän paljon hameita ja korkokenkiä. Mitään erityisen paljastavia vaatteita en käytä, mutta en todellakaan mitään mummovaatteita.
Olen myös aika ujo, joten olen miettinyt johtuuko asia siitä. Seksikkyys on monille varmasti muutakin kuin ulkonäkö. Onko niin, että ulkonäön perusteella voi olla lähinnä söpö tai kaunis, mutta itsevarmuus ja muut luonteenpiirteet sitten tekevät seksikkääksi?
-
Minkälaisia naisia itse pidätte seksikkäinä?
Sellaisia naisia pidän seksikkäinä jotka eivät ole perusjuntin mielestä seksikkäitä. Ulkonäkökeskeiset naiset jotka kävelee kadulla mukamas muina naisina ja salaa yrittää tarkkailla katsooko miehet perään on tylsiä. Miksi haluat olla seksikäs? Tai ehkä olet sitä mutta et vain tajua sitä. Ole oma itsesi ja pukeudu siististi ja ole fiksu. Seksikkyyden tavoittelu on boring.