Olen 180cm pitkä, mieheni on 173cm pitkä.
Kommentit (27)
Sama täällä, mies 173cm ja minä 178cm :)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 17:46"]
Jos nukutte lusikassa niin ottaako ap miehensä kainaloon;D
[/quote]
Mä tykkään olla iso lusikka vaikka oon miestä 20cm lyhyempi.
[/quote]
Eikö se ole miehellesi hankala asento kun takapuolesi taakse käpertyessään hänen naamansa on lapaluidesi tasolla:)
Mun mies on 163cm ja mä 171cm. Eikä pituusero haittaa meitä yhtään, mitä väliä sillä ees on? Me sovitaan täydellisesti yhteen pituuserosta huolimatta, ei ite ees huomata asiaa, eikä ookukaan mitään ikinä maininnu.
Heh, Meilläkin minä olen 182 cm ja mies jotain 175 cm, en itse asiassa ole ihan varma. Puolisen päätä lyhyempi kuitenkin. Itsevarmuus on seksikästä<3
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:43"]
Hei meillä just sama! Mun mielipide on se että pituudella ei oo mitään väliä ja ne joiden mielestä miehen pitää olla pidempi on vähän juntteja. Ihan niinkuin pituus oikeasti kertoisi ihmisestä mitään.
[/quote]
Tuskin kukaan luulee, että pituus kertoisi ihmisestä mitään tai vaikuttaisi suhteeseen. Näissä keskusteluissa on useimmiten kysymyksessä optinen puoli, eli onko "huvittavan" näköistä kun mies on pätkä ja nainen pitkä.
[/quote]
Ei ole. Jos ulkonäkö on noin tärkeää, voin lohduttaa että näky on aika tasapainoinen kun yleensä miehet ovat skrodempia ja naiset kevyempiä.
Mielipiteeni asiaan on se, että olet miestäsi 7cm pidempi.