Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukutteleva lapsi lähtee tarhaan, pidän itse huomenna lomaa

Vierailija
22.12.2014 |

Otin tämän ja huomisen päivän palkatonta vapaata, minkä ajattelin viettää 3-vuotiaan tyttäreni kanssa. Mies on töissä. Voi sitä kiukuttelun, kitinän ja raivareiden määrää. Tyttö kiusaa koiraa jatkuvasti ja mikään ei ole hyvin. Huh, paljon rankempi päivä verrattuna tiukkaan työpäivään!!! Olin ihan unohtanut asian. Täytyy nostaa kotiäideille kyllä hattua. Ja ei ole siitä kiinni, ettei oltaisi puuhattu yhdessä: käyty kirjastossa leikkimässä ja ravintolassa syömässä & leikitty kotona.

laitan tytön huomenna tarhaan ja pidän itse lomaa. Piste.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan! Ei tyttö siihen kuole. Kyllä se aikuinenkin tarvii joskus hetken hengähtää. 

Vierailija
2/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaks ne vastaan?jos iolet ilmoittanut vapaa päiväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lomapäivän kahdestaan koiran kanssa.

ap

Vierailija
4/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo ilmoittanut vapaaksi, voikohan vielä perua?

ap

Vierailija
5/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vaiheessa on pitänyt ilmoittaa tarhaan hoitopäivät. Jos olet kerran ajatellut olevasi lomalla, niin olet varmaan jättänyt varaamatta ma ja ti hoitopäivät.

Vierailija
6/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä suurin osa päiväkodeista kiinni tänään ja huomenna. Vai yksi alueella päivystää.

Vierailija
7/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo joulunajan vapaapäivät on kyllä pitänyt ilmoittaa tarhaan hyvissä ajoin, onhan hoitajillakin lomaa. Senpä takia uskonkin, että aloittaja on provo. Kotiäiti todennäköisesti, joka haluaa saada taas kaikki haukkumaan työssäkäyviä äitejä itsekkäiksi...

Vierailija
8/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:48"]Olen kyllä jo ilmoittanut vapaaksi, voikohan vielä perua?

ap
[/quote]

tuskin. koita nyt vaan kestää ja kasvattaa itse sitä muksuasi.

Vierailija
9/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä koko viikko lomaa, eikä tulisi mieleenkään viedä lapsia tarhaan! Tänään 4v. on kiukutellut oikein huolella, mutta mitä sitten? Kiukkupäivätkin kuuluu lasten elämään ja kyllä lapsetkin tarvitsevat lomaa. Laitoin muuten herä äksyn juuri päikkäreille, että eiköhän se kiukku jo katoa illaksi.

Vierailija
10/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on ilmoitettu vapaaksi päivät, voikohan vielä perua? Tämä tarha on auki 22-23.päivä, mutta päivistä ilmoitettiin hyvissä ajoin. 

ap

Vierailija
11/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on provo, koska kaikille oikeille äideille on selvää, että tällä viikolla hoito järjestetään päivystävissä päiväkodeissa. Joulukuun hoitopäivät on ainakin täälläpäin sovittu jo viikkoja sitten.

Siis ap, kerrohan nyt, että miksi teet tällaisen provon? Mitä tällä hait? 

Vierailija
12/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin huominen on vielä koulupäivä ja myös päiväkodit ja eskarit auki normaalisti. Lapsen voi viedä, jos on maksullinen päivä (eli siis jos maksaa täydet hoitomaksut) vaikka olisi ilmoittanut vapaaksi...

Vierailija
13/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo Ap, olet paljastunut. Keksi parempi provo, taustat kannattaa olla kunnossa..

Vierailija
14/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:51"]

Minulla tämä koko viikko lomaa, eikä tulisi mieleenkään viedä lapsia tarhaan! Tänään 4v. on kiukutellut oikein huolella, mutta mitä sitten? Kiukkupäivätkin kuuluu lasten elämään ja kyllä lapsetkin tarvitsevat lomaa. Laitoin muuten herä äksyn juuri päikkäreille, että eiköhän se kiukku jo katoa illaksi.

[/quote]

joo, sama täällä. Tyttö nukkuu nyt. Tulin tänne purkamaan, mutta ehkä menee paremmin päiväunien jälkeen...

Vierailija
15/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:53"]

Aloittaja on provo, koska kaikille oikeille äideille on selvää, että tällä viikolla hoito järjestetään päivystävissä päiväkodeissa. Joulukuun hoitopäivät on ainakin täälläpäin sovittu jo viikkoja sitten.

[/quote]

tunge se provo sinne per***

Vierailija
16/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:51"]

[/quote]

joo, sama täällä. Tyttö nukkuu nyt. Tulin tänne purkamaan, mutta ehkä menee paremmin päiväunien jälkeen...

[/quote]

tämä siis ap.

Vierailija
17/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin huominen on vielä koulupäivä ja myös päiväkodit ja eskarit auki normaalisti. Lapsen voi viedä, jos on maksullinen päivä (eli siis jos maksaa täydet hoitomaksut) vaikka olisi ilmoittanut vapaaksi...

[/quote]

Meillä=? Olisi kiva tietää paikkakunta, kun näitä lukee.

Vierailija
18/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:54"]

[/quote]

tunge se provo sinne per***

[/quote]

Mistä moinen tunnereaktio? Harmittaako ettei tästä ketjusta saatukaan tappelua aikaiseksi? 

Vierailija
19/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaaksossa on koulua tänään ja huomenna, myös päiväkodit on auki

Vierailija
20/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 14:57"]

Kymenlaaksossa on koulua tänään ja huomenna, myös päiväkodit on auki

[/quote]