Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 12-vuotiaalle joululahjaksi?

Vierailija
22.12.2014 |

Eli, haluaisin ostaa 12v pikkusiskolleni joululahjan, mutten keksi mitään! Todella hevosrakas hän on ja tykkää Sinttu-kirjoista, mutta omistaa jo ne kaikki. Hän harrastaa ratsastusta, mutta hänellä on jo kaikki hyväkuntoiset varusteet siihen. Sisko meikkaa paljon, mutten tiedä mistä meikistä hän pitää. On myös hyvin muotitietoinen. Itse taas en niinkään, joten en tiedä mitään hyviä "muotibrändejä".

Oma tyttäreni on kaksi vuotta nuorempi, mutta mielenkiinnonkohteet hänellä ovat ihan erilaiset kuin siskollani. Tykkää esim. TSH:sta, ja siskoni tuskin tietää edes mikä se on. Häneltä en siis voi lahjaideoita ottaa.

Toiselle, lapseni ikäiselle siskolleni olen jo ostanut lahjan, mutta hänenkään mielenkiinnonkohteensa eivät kohtaa sen vanhemman siskoni kanssa.

Ja lahja siskolleni voi olla kalliskin, eli sanokaa vain kaikkia vaihtoehtoja mitä keksitte! Minä ja mieheni olemme hyvin varakkaita, joten lahja voi olla max. 1000-1500€, jos te jotain noin kallista keksitte. Kiitos avusta! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 euron lahja YHDELLE 12VUOTIAALLE...

Vierailija
2/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikö kenelläkään vinkkejä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, villasukat, pipo. Leffalippuja.

Vierailija
4/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:58"]Suklaata, villasukat, pipo. Leffalippuja.
[/quote]

Millaiset pipot on nykytään "must have"? Ap