Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla miehiä, jotka ei osaa puhua puhelimessa vaimolleen?

Vierailija
22.12.2014 |

Mun mies puhuu puhelimessa mulle aina kuin jollekin kaverilleen. Keskustelussa ei välity juuri mitään hellyyttä ja rakkautta. Olen sanonut tästä, mutta asia ei muutu. Tuntuu tosi kurjalle, kun puhelun jälkeen on surullinen mieli kun taaskaan ei tullut se tunne, että hän rakastaa. En tiedä onko ongelma mun pään sisällä, sillä yhdessä ollessamme hän kyllä osoittaa hellyyttä fyysisesti ja eleillään. Silti kalvaa... Jos tässä on jokin nyt perustavanlaatuisesti pielessä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vaikka kysyin nyt muiden "vaimoilta", niin me emme ole naimisissa. Vajaan vuoden suhde vasta takana ja mies paljon reissussa, joten puhelinyhteys on iso osa suhdettamme...

Ap

Vierailija
2/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei oo puhelinkeskustelihatyyppiä. Mä itse oon jos sellanen etten osaa puhuu ja lässyttää puhelimes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule noloa sellainen lässyttäminen.

Vierailija
4/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet monestikaan oo kovin romanttisia varsinkaan jos fyysistä työtä tekevät. Kyllähän se silti sua rakastaa, jos usein soittaa sinulle. ja jos sun miehelläs on vaikka joku kaveri siinä vieressä, niin eihän ne kehtaa alkaa hempeilemään siinä:)

Vierailija
5/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on ihan yksin silloin kun soittaa. Tietty ymmärrän, ettei kavereiden kuullen puhu pehmoisesti. :)

Ap

Vierailija
6/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa ja paikkansa, lepertelylly omansa ja puhelimessa ei leperrellä mitään romanttista hömppää, sorry ap!

Vierailija
7/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies sinulle soittaa ja juttelee, niin eikö se riitä? Mitä sitä enempää vaatia ja tottakai sinä voit hieman hempeillä puhelimessa jos kerran osaat, mutta älä vaadi sitä toiselta. Ja huumoria peliin nainen! Huumorilla pääsee pitkälle ja sen varjolla voi höpöttää mitä vain.

Vierailija
8/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kymmenen vuoden parisuhteen jälkeen en ole kertaakaan kuullut mieheltäni suusanallisesti, että hän rakastaa minua. Hän ei myöskään ole mikään hempeilijätyyppi. Alkuun se häiritsi, mutta loppujen lopuksi, ei ne sanat, vaan ne teot... :)

Vierailija
9/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa olla puhelimessa.

T. entinen puhelinpalvelun asiakasneuvoja

En minäkään tykkää puhelimessa lässyttää. Jotenkin se tuntuu teennäiseltä. Kasvotusten ei koskaan mitään ongelmaa. Miehelläni on tämä sama. Onneksi etäsuhteemme oli lyhyt ja nyt saman katon alla menee hyvin :)

Vierailija
10/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ylipäätään tykkää puhua puhelimessa. Tunnilmaisussa on myös tärkeää nähdä toisen ilmeet ja eleet, ja se ei puhelimessa tietenkään onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi