Kansainvälinen tutkimus: Joka kymmenes tekee etätöitä alasti
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/kansainvalinen-tutkimus-joka-kym…
Teetkö sinä etätöitä alasti?
Kommentit (20)
No en todellakaan. Mun asunnossa työhuoneessa on noin +20, ihan pitkissä housuissa, villasukissa ja hupparissa työskentelen. Työhuone alakerrassa ("kellarikerros"), pysyy viileänä ympäri vuoden.
Perse jäätyisi saman tien jos ilkosillaan yrittäisin työskennellä. Palelen muutenkin niin paljon ja aina, että ei tee mieli edes yrittää alasta työskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Only Fans- juttuja?
Ihan asiantuntijan tehtäviä itse teen rinnat paljaana.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mun asunnossa työhuoneessa on noin +20, ihan pitkissä housuissa, villasukissa ja hupparissa työskentelen. Työhuone alakerrassa ("kellarikerros"), pysyy viileänä ympäri vuoden.
Perse jäätyisi saman tien jos ilkosillaan yrittäisin työskennellä. Palelen muutenkin niin paljon ja aina, että ei tee mieli edes yrittää alasta työskentelyä.
Söisit reppana paremmin, sairastahan tuollainen palelu on jopa 20 asteessa.
Saatan olla t-paita päällä ja alushoususillani osan päivää. Alasti en.
Mietin jo sitä raitua ja aromia, joka tuoliini syntyisi jos työskentelisin etätöissä alasti.
En koska en voi töitäni tehdä etänä. Mutta varmaan olisin alasti silloinkin koska kotona olen aina alasti jos olen yksin.
Viihtyykö joku oikeasti alasti, muutenkin kuin esim. seksin aikana, suihkussa tai saunassa? Ei minulla mikään ole alastonta kehoa vastaan, mutta todella epämiellyttävä ajatus hengailla alasti tekemässä vaikka niitä töitä. Siis epämiellyttävä sen tunteen takia kun ei ole vaatteita, ei siksi että alastomuudessa omassa kodissa olisi jotain hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyykö joku oikeasti alasti, muutenkin kuin esim. seksin aikana, suihkussa tai saunassa? Ei minulla mikään ole alastonta kehoa vastaan, mutta todella epämiellyttävä ajatus hengailla alasti tekemässä vaikka niitä töitä. Siis epämiellyttävä sen tunteen takia kun ei ole vaatteita, ei siksi että alastomuudessa omassa kodissa olisi jotain hävettävää.
Mä tykkään olla alasti. Mikään ei hierrä tai kiristä ja koko ajan on sopivan lämmin. Joskus olen alasti paitsi villasukat jalassa. Varpaat on oikeastaan ainoa mikä ehkä palelee.
Mä teen etätöitä pyjamassa tai pikkareissa ja t-paidassa. En tykkää olla koneella alasti kameran takia. Pelkään siis, että se menee vahingossa päälle ja jotain vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jo sitä raitua ja aromia, joka tuoliini syntyisi jos työskentelisin etätöissä alasti.
Joskus olen ihan alasti ja viltti on tuolilla silloin
Vierailija kirjoitti:
En koska en voi töitäni tehdä etänä. Mutta varmaan olisin alasti silloinkin koska kotona olen aina alasti jos olen yksin.
Onko ihmisillä kotona aina ikkunaverhot kiinni? Nykyään lentelee noita lennokkeja siellä täällä eikä edes ylemmissä kerroksissa voi olla varma, että kukaan ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä kotona aina ikkunaverhot kiinni? Nykyään lentelee noita lennokkeja siellä täällä eikä edes ylemmissä kerroksissa voi olla varma, että kukaan ei näe.
Ei ole mut en mene ikkunan eteen rinnat paljaana tai alasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hellepäivinä tein seisomapöydän ääressä hommia nakuna. Ehkä en paljaalla perseellä istuisi satulatuolissani kylläkään. Silloin pikkarit haarusiin. Nakuilu on ihanaa. En ikinä pitäis vaatteita ellei olis pakko.
Joskus olen tehnyt etätöitä alasti. Erityisesti olen niin pyrkinyt tekemään Working Naked Dayn teeman mukaisesti helmikuun ensimmäisenä perjantaina, mutta toisinaan olen myös riisuutunut kesäkuumalla.
M57
En pystyisi. Olen sen verran neuroottinen että pelkäisin että kameran kautta joku näkisikin minut alastomana tms (vaikka olisi kameran eteen laitettu suojus näköesteeksi). Rääsyisissä kotivaatteissa ja yöpuvussa olen kyllä töitä tehnyt.
En mutta rinnat paljaana