Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira kakkaa sisälle apuja

Vierailija
22.12.2014 |

Mikä tota koiraa vaivaa, paskoo sisälle aina jos ei olla kotona ja syö sen. Nyt se on paskonut sänkyynsä, syönyt puolet ja nukkuu pökäleen tyytyväisenä vieressä... kyseessä 3v chihu on sisäsiisti muutoin, mutts tätä kakkailu ja sen syömis ongelmaa on ollut aina ajoittain enemmän ja vähemmän, tulen hulluksi sen kanssa, onko kellään vastaavaa ja miten saisin sen loppumaan?

Kyseessä voisi olla eroahdistus, mutta miten siinäkään voi auttaa? Olen päivät kotona, mutta silloin koira nukkuu koko päivän eikä seurani kiinnosta. Meillä on myös toinen koira joka kärsii ahdistuksesta erossa, kaikkea on kokeiltu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Apu-lehdet kuitenkin vielä luettavassa kunnossa? Siis tuottaako se niitä itse suolistossaan vai tilaatteko lehteä?

Vierailija
2/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira paskoo Tieteen Kuvalehteä, ei haittaa yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi koiraa jotka molemmat kärsii eroahdistuksesta ja kaikki on jo kokeiltu?

Saako koirat riittävästi liikuntaa, virikkeitä ja huomiota?

Kaikki tietämäni koirat jotka kärsivät eroahdistuksesta, ovat sellaisia joita ulkoilutetaan se pakollinen eli kolme kertaa päivässä max 15min, niin että saavat tarpeensa tehtyä. Ja sitten tullaan sisälle ja tehdään omia juttuja, koirat vaan nököttää yksin. Eli niiden kanssa ei leikitä sisällä ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea olette kokeilleen eroahdistuksen hoitoon? Vaikea antaa vinkkiä jos kerran olette jo kaikkea kokeilleet