Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole tehnyt testamenttia?

Vierailija
20.10.2021 |

Itse en ole tehnyt ihan saamattomuuttani, mutta pitäisi kyllä tehdä.
Testamenttaan omaisuuteni kokonaan toiselle lapselleni ja puolison poissulkien.
Toinen lapseni tulee saamaan lakiosan. Vaikeasti kehitysvammaisena hän ei tule juuri hyötymään rahasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan, että lapseni perii minut ja hän tekeekin niin ihan ilman testamenttiakin. Ja jos taas lapseni kuolee ennen minua, niin ihan normaalin perintökaaren mukaan menköön perintö äidilleni tai siskolleni tai siskoni lapselle.

Vierailija
2/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään testamentattavaa. Ruumiini tosin olen testamentannut tieteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan, että lapseni perii minut ja hän tekeekin niin ihan ilman testamenttiakin. Ja jos taas lapseni kuolee ennen minua, niin ihan normaalin perintökaaren mukaan menköön perintö äidilleni tai siskolleni tai siskoni lapselle.

Ja jos lapsesi eroaa, hänen exänsä vie puolet perinnöstä erossa.

Vierailija
4/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta.

Vierailija
5/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mihin lähes olematon omaisuuteni menee kuolemani jälkeen. Vielä vähemmän kiinnostaa sitten, kun olen jo kuollut.

Vierailija
6/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos lapsesi eroaa, hänen exänsä vie puolet perinnöstä erossa.

Minulta tuskin jää omaisuutta niin paljon, että siitä kamalasti kukaan hyötyisi osituksessa.

Vierailija
7/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minne jäämistö menee, kun on niin vähän mitään merkittävää.

Vähän rahaa tilillä, mutta eipä sekään mikään suoranainen omaisuus ole.

Vierailija
8/8 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt, sillä omaisuutta ei ole. Rahaa on tilillä sen verran että reilusti eläen sillä pärjää, tosin vanhemmiten pitää varautua yllättäviin menoihin.

Pyrin kuluttamaan itse kaikki rahani ja lahjoitan ylimääräiset esim hyväntekeväisyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä