S-mobiili, miten voi olla niin huono sovellus?
Miten ne ei saa sinne sellasta porukkaa palkattua että saisivat aikaan toimivan sovelluksen?
Ei auta huonot arvostelut, vastaus on aina jotain "Harmi, joku hetkellinen häiriö".
Kommentit (33)
Usein ei suostu aukeamaan ja silloin, kun pitää TE toimiston aikamääreisiä asioita hoidella on kaksikertaa ollut tuskaista, kun s mobili pettää.
Hieman asian vierestä, varokaa s visaa, jis maksstte ruotsissa, s pankki keksinyt ottaa extraa n.3,5% summasta, vaikka maksat suoraan visa firmalle.
Ei vakavastiotettava pankki.
Ei toimi. Tulee virhe merkintä.
Entä teillä.
Jos vika on kaikilla, vika on serverillä, ei sovelluksessa.
Mulla on aina toiminut ihan ongelmitta.
Ihan hyvin on toiminut.
Parempi sovellus kuin Nordealla.
Nyt toimii ja aiemmin näytti virhettä.
Siinä olo kai joku serverivirhe. Mutta sovelluksen hyvyys riippuu mihin vertaat, ainakin Nordealla ja OP:lla on melko kököt mobiilisovellukset
Kaikki S-ketjussa on huonosti tehtyä, jopa asiakaspalvelu on ihan luokattoman huonoa.
Pari päivää on takunnut, tänään en ole vielä päässyt ollenkaan. Normaalisti kyllä toimii itselläni hyvin, käytän paljon.
Käytän päivittäin, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Toki viiden vuoden käytössä on sattunut muutama katko, mutta todella harvoin.
Oletko varma, ettei vika ole sinun nettiyhteydessä?
Käytän tosiaan kaikkeen, yleensä päivittäin joutuu johonkin tunnistautumaan, oma kanta, työkkärin, ostosten maksu, ytk, jne.
Ja jotkut luulee että pankki tarvitsee pankkitunnukset sähköpostilinkillä että saa häiriön korjattua.
Loistosovellus verrattuna vaikkapa VRään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki S-ketjussa on huonosti tehtyä, jopa asiakaspalvelu on ihan luokattoman huonoa.
mihinkähän vertaat?
Aina toiminut itsellä, eikä ole kyllä pahemmin uutisoitukaan häiriöistä toisin kuin joillain muilla.
Vierailija kirjoitti:
Käytän päivittäin, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Toki viiden vuoden käytössä on sattunut muutama katko, mutta todella harvoin.
Oletko varma, ettei vika ole sinun nettiyhteydessä?
Käytän tosiaan kaikkeen, yleensä päivittäin joutuu johonkin tunnistautumaan, oma kanta, työkkärin, ostosten maksu, ytk, jne.
Tänään on laajoja ongelmia. Nettisivulla on tiedote.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki S-ketjussa on huonosti tehtyä, jopa asiakaspalvelu on ihan luokattoman huonoa.
Kirjoittaa henkilö, jonka käsitys asiakaspalvelusta perustuu Lidlin kuulutuksiin,
Vierailija kirjoitti:
Usein ei suostu aukeamaan ja silloin, kun pitää TE toimiston aikamääreisiä asioita hoidella on kaksikertaa ollut tuskaista, kun s mobili pettää.
Hieman asian vierestä, varokaa s visaa, jis maksstte ruotsissa, s pankki keksinyt ottaa extraa n.3,5% summasta, vaikka maksat suoraan visa firmalle.
Ei vakavastiotettava pankki.
No, niin tässä sitä taas ollaan ja epäilijöille todusteeksi oikein juttu https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008347340.html
Paska pankki tai huvittava kioski!
Minulla on toiminut aina moitteettomasti silloin kun olen sitä tarvinnut.