Lapset jouluaaton päiväkodissa, muita?
Tiedän, uskomatonta ja suoraan sanottua perseestä. Olen siis siivooja ja en ymmärrä miksi vapaata en saanut. Työ ei ole niin "tärkeää" minun mielestäni. Kaksi alle viis vee lasta siis vuoropäiväkotiin menossa. Ja kyllä olen yh enkä löytänyt ketään poikiani vahtimaan. Onko muita?
Ps. Suututtaa..
Kommentit (26)
Ei sun ainakaan kannata hävetä. Monissa töissä ollaan työpaikalla jouluna, jopa illalla. Sähän pääset kotiin jo viideksi... ei ole ruuhkiakaan!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:47"]Jouluaattona suurin osa on töissä yhteen asti. Minä ja mies myös vaikka meillä on neljä lasta. Päiväkoti-ikäisinä olivat päiväkodissa ja nykyään odottelevat kotona, isommilla on jo omia menojakin.
[/quote]
Suurin osa? On palkallinen vapaapäivä kyllä, jos ei sitten olla töissä palvelualalla, sairaalassa tms.
Meilläkin joulu alkoi aina myöhään. Iltalypsyn jälkeen meinaan.
Tuskinpa siitä mitää traumaa tulee lapsille, tehdän ehditte viettää kivan aattoillan yhdessä, eiköhän päiväkodissakin tarjota jouluruokaa yms. että lapset pääsevät joulutunnelmaan. Oma isä oli vanginvartija ja aina kaikki pyhät töissä, usein vielä yövuorossa, sitten vaan laitettiin lahja kuusen alle ja isä sai sen seuraavana aamuna.
Niin mutta pointti se että siivoustyön takia.. lasten isä kuoli reilu vuosi sitten ja isovanhemmat asuvat kaukana
Ap
Jouluaattona suurin osa on töissä yhteen asti. Minä ja mies myös vaikka meillä on neljä lasta. Päiväkoti-ikäisinä olivat päiväkodissa ja nykyään odottelevat kotona, isommilla on jo omia menojakin.