paska joulu
Tiedän että mieheni on työttämä tällä hetkellä, ja rahan kanssa on tiukkaa mutta ei jumalauta.. hän on ostanut minulle vain konvehtirasian! Pojalleen osti komean auton. Vituttaa. Paska joulu.
Kommentit (19)
Meillä ei ole rahasta erityisen tiukkaa mutta ei ostettu miehen kanssa toisillemme lahjoja ollenkaan, koska niin sovittiin.. Eikö ne lahjat ole enemmän lasten juttu.
Minun mieheni ei ostanut minulle mitään (näin olemme sopineet, että toisillemme emme osta) ja sama pätenyt kahtena edellisenä vuonna, enkä ole harmissani! Joulumieltä löytyy jokatapauksessa vaikka mieheni muille kuitenkin osti lahjoja.. :)
Niin siis kyseessä ei ollut oikea auto vaan kallis radio-ohjattava!!!! Ap
Kauko-ohjattava!? Ja kiukuttelet sen takia! Kuinka vanhasta lapsesta kyse?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:56"]
Niin siis kyseessä ei ollut oikea auto vaan kallis radio-ohjattava!!!! Ap
[/quote]
Valoja tauluun nyt!! :D
Oletko varma, ettei ole muuta tulossa? Mä en ainakaan tiedä mitä isäntä on vaatekaappiin piilottanu...
Buhahahahahaahahahaha :D Ootkos sä ap se sama, joka pari viikkoa kirjoitti täällä kuinka tulee paska joulu. Kun mies osti uuden auton taas kerran ja sulla ei ole rahaa ostaa mitään ruokaa ja lahjaa taaperolle sen takia? Ja sossukin on paska, kun ette saaneet mitään lahjakorttia, ainoastaan vaan jonkun paskan lelun.
No rauhoituppas nyt vähän, ettei juutu se viimeinenkin zabaglione henkitorveen.
Ehkä hän antaa sinulle jouluna siemenen pienoisen.
En varmaan ole aivan väärässä siinä että ei kaikkien miehet osta vaimokkeilleen joululahjoja? Eiks jouluna pääasiassa ole yhdessäolo?
Lasten joululahjat nyt ymmärtää, mutta aikuisen ihmisen niskojen nakkelu ihmetyttää. Eikö sitä turhanaikaista roinaa ole jo kaikki nurkat pullollaan?
Noh ite ostin miehelleni 300 euroa maksaneen lahjan, jota hän oli toivonutkin. Itse sain halpakaupan hupparin, jonka hinnan kävin tarkistamassa ja se oli 30. Veetuttaa!
Olitko kertonut toiveesi miehellesi? Jos et ollut niin hän ei ole osannut ostaa muuta kuin suklaarasian. Ehdit vielä kertomaan.
Meillä tiukkoja aikoja elellään ja eipä käynyt miehellä eikä mulla mielessä että ostettais toisillemme lahjoja. Käytettiin nekin hilut lasten kääröihin.
Meille suurin lahja on nähdä lasten riemu heidän aukoessaan pakketeja. :)
Siis olet kateellinen miehesi lapselle? Pitäisikö sinun kasvaa aikuiseksi?