Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ykätauti ja saako imettää?

12.08.2008 |

Meillä on esikoinen nyt ykätaudissa. Mullakin tuntuu pikkasen kiertävää oloa masussa. Jos sairastun (toivotaan ettei) ykätautiin niin voinko imettää? jos nyt maitoa silloin edes tulee, mutta siis ajatuksena että voiko imettää vai pitääkö niin kauan aikaa olla imettämättä kun tauti jyllää???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt että ykä taudissa pitäis imettää ihan normaalisti. Jos suinkin jaksaa ja maitoa tulee.

ilmeisesti vauva voi jopa saada vasta-aineita tautia vastaan sun kautta.

Tämä on nyt kuitenki semmonen muistin varanen asia, vannomaan en mene. : )

Toivotaan että selviät sairastumatta ja esikoinenkin tervehtyy pian.

Odottelija

Vierailija
2/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kukaan muu perheestä ei sairastu. Se olis hieno juttu jos vauva sais vasta-aineita maidon kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molempien lasten vauva-aikana sairastettu koko perhe kunnon mahataudit. Vauvat ovat pysyneet imetysaikana hyvässä kunnossa oksentamisesta ja ripuloimisesta huolimatta, nesteytys kun on hoidossa kun imettää vähän väliä. Ja tosiaan, maidon vasta-aineet ovat vauvalle nyt kullan arvoisia. Kun itse olen ollut myös konttauskunnossa rajusta vatsataudista johtuen niin silti olen vaan imetellyt ja ilmeisesti maitoa on tullut kuitenkin. Heti kun oksentelu on loppunut niin maidon tulo on palannut pian normaalille tasolle. Nyt kun kakkonen oli imetetty ja isompi ei niin näkyi ero tosi hyvin. 4-vuotias väsähti totaalisesti ja pari päivää vaan makoili. "Vauvalla"(1,5v)oli mahatauti paljon lievempänä.