NAN korvikkeista?
tietääkö täällä kukaan NAN standard ja NAN haaleamman värinen 2dl:n tötsien eron? tuoteselosteessa on suht samoja ainesosia siis suht mutta sitä SELVÄÄ eroa näiden kahden välillä, sillä itse en ole hinnoissakaan törmännyt eroon...paitsi että tämän haaleamman tötsin saatuvuus on aina kortilla, luulin ensin että se on uusi purkki tästä standardista mutta ei olekaan...itse tätä korvike juttua aloittelemassa lähes, hetken aikaa syöty täysin korviketta...
Kommentit (6)
itse aikoinaan mietin samaa ja kysäisin sitä Cittarista. Haaleamman värinen purkki sisältää kuulemma enemmän äidinmaitoa vastaavaa korviketta. Siis käytännössä pitäisi olla parempaa kuin standart-purkki.
Jumbon Cittarin hinnoistakin päätellen näin on kun myös kalliimpaa kuin tämä tummempi purkki.
Tosin meillä kokeiltiin molempia ja poika ei kyllä huomannut mitään eroa =) kumpikin käy..
Viesti, jonka olen Nestleltä saanut koskien ko asiaa:
" Kiitos viestistäsi. Nestlé NAN äidinmaidonkorvikkeen nimi on muuttunut Nestlé NAN Standard äidinmaidonkorvikkeeksi. Tuotteen koostumus on pysynyt ennallaan. Olemme tuoneet markkinoille lisäksi toisen käyttövalmiin äidinmaidonkorvikkeen nimeltään Nestlé NAN äidinmaidonkorvike. Siihen on lisätty pitkäketjuisia rasvahappoja (omega-rasvahappoja). Tuote on muilta ominaisuuksiltaan samanlainen kuin jo käytössä oleva Nestlé NAN Standard korvike. Lisätietoja korvikkeista kannattaa tiedustella omasta neuvolasta."
samaa olen miettinyt mutta en osaa vastata.tiedän vaan sen että meillä s-marketissa toinen Nan maksaa 0,39 purkki ja toinen 0,52 purkki eli aikamoinen hintaero.Oon ostanut sitä tummemman väristä Nannia joka halvempaa.kokeiluksi Nan kun tutteli ehkä aiheuttaa vähän mahan väänteitä.
mikähän se tutteli plus on jota näin kaupassa?
t.äityliini ja poitsu liki 3kk
Tutteli Plus sisältää maitohappobakteereja.. Halvimmat korvikkeet olen muuten löytänyt Prismasta, jossa sekä Nan (tämä tavallinen), että Tutteli ovat 0,29 eur/2dl. Korvikkeissa on ihan hurjasti hintaeroa kauppojen välillä.
Meillä neuvolassa sanottiinkin, että vuoden alusta Nanilta piti olla tulossa myyntiin uusi korvike, jonka pitäisi olla erityisen hellä pienten vatsoille. Ilmeisesti se on tämä, jossa on rasvahappoja mukana. Myös BabySempiin on lisätty rasvahappoja, jos ne kiinnostavat. :)
Tämä uusi NAN on suunnattu alle 6kk. ikäisille ja siinä on enemmän parempia rasvoja.
Näin neuvolasta sanottiin.
Vastauksestani ei ole apua mutta kirjoitan kuitenkin. Itsekin samaa mietin, luulin myös että on uusi pakkaus. Käytettiin tätä haalean väristä nan-purkkia ja kamalat ilmavaivat tuli. Myöhemmin kokeiltiin tätä " standard-purkkia" ja siitä ei tullut mitään vaivaa. Sen perusteella päättelen että niissä jotain eroa on vaikka samat ainesosat tuntuu olevan kun itse lukaisee.
Tällä hetkellä meillä käytetään Nan-jauhetta, se sopinut kaikista parhaiten vauvan masulle..