Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennustauti ja jatkuva nukkuminen?

Vierailija
21.12.2014 |

Onkohan ns normaalia jos lapsi vain nukkuisi kun kuitenkin oksentanut vain 2 tai 3x aamuyöstä alkaen?

Oli aamulla hereillä ja nukkui n.½h ja hereillä vajaa 2h ja nyt taas nukkunut 1h ajan, hieman mietityttää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olin lapsena aina ihan taju kankaalla kun ei mikään pysynyt oksennustaudin aikana sisällä ja oksensin yleensä useamman vuorokauden, heräsin vaan oksentamaan ja välillä tietty vanhemmat pakotti jotain nestettä tai hedelmäkarkkia ettei nut ihan verensokerit laske.

Vierailija
2/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo/ pissaa tai virkisty pian --> lääkäriin pian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin ripulijuomaa ohjeen mukaan ja/tai lääkäriin, jos ei virkisty.

Vierailija
4/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poika ole ripuloinut kertaakaan. Ja ne oksentelut jäi, taas, niihin pariin kertaan eli aamuyöllä ja varhain aamulla. On nukkunut tänään 3x päiväunet, viimeisimmiltä heräsi juuri tovi sitten. Juonut mietoa mustikkakeittoa, siis vedellä lantrattua, ja äsken söi pari "juustotikkua", siis sellaisia kuivaa leipätaikinaa olevia juustolla maustettuja raksutikkuja ja puolikkaan päärynän. Nyt makaa säkkituolinsa päällä ja lukee. Saas nähdä jaksaako olla nyt hereillä yöunille menoon saakka..

ap

Vierailija
5/5 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni muutama päivä sitten oksennustauti ja pari päivää meni päänsärkyyn ja nukkumiseen.