Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko käyttää Atrian lahjakortin

Vierailija
21.12.2014 |

vai pidetäänkö minua kaupassa köyhänä? Lahjaksihan se on saatu, mutta voisin ihan hyvin itsekin maksaa ostokseni. Tulee vaan tunne, että en arvosta lahjan antajaa, jos en lahjakorttia käytä.

Klassisesti: miten teillä muilla, kehtaatteko näyttää kassalla "kuponkia".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan, ja pullonpalatuskuittia kans!

Vierailija
2/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä! Mitä väliä, pitääkö kassa sua köyhänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:53"]

[/quote]

Ei se kassa varmaan haittaakkaan, vaan ne kyräilijät ja tuhahtelijat siinä jonossa. Kun kestäähän siinä maksussa muutama sekunti kauemmin, niin aletaan pyörittelemään silmiä ja liikehtimään vaikeasti. Sit vielä supistaan mahd. puolisolle jotain köyhästä sossupummista jolla on joku lappunen millä ostaa. Kaikki jonossa tuijottaa maksutapahtumaa ja itse on siinä ihan vaikeena ja punaisena. Äkkiä haluaa vain ulos kaupasta. Näin mulle tulee tapahtumaan huomenna, kun maksan ruoat maksusitoumuksella jonka sain Diakonialta.

Vierailija
4/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:53"]

[/quote]

Ei se kassa varmaan haittaakkaan, vaan ne kyräilijät ja tuhahtelijat siinä jonossa. Kun kestäähän siinä maksussa muutama sekunti kauemmin, niin aletaan pyörittelemään silmiä ja liikehtimään vaikeasti. Sit vielä supistaan mahd. puolisolle jotain köyhästä sossupummista jolla on joku lappunen millä ostaa. Kaikki jonossa tuijottaa maksutapahtumaa ja itse on siinä ihan vaikeena ja punaisena. Äkkiä haluaa vain ulos kaupasta. Näin mulle tulee tapahtumaan huomenna, kun maksan ruoat maksusitoumuksella jonka sain Diakonialta.
[/quote] no jos joku tommoinen on niin sillähän se ongelma on

Vierailija
5/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hieman neuroottinen?

Vierailija
6/6 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä