Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv31, en tiedä purskahtiko lapsivettä vai mitä.. auttakaa.

Vierailija
21.12.2014 |

Äsken siis jotain ihan vetistä nestettä purskahti vessan lattialle. Sitä oli muutama ruokalusikallinen. Väritöntä, vetistä, en haistanut. Olikohan lapsivettä? Mitä pitää tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:44"]Äsken siis jotain ihan vetistä nestettä purskahti vessan lattialle. Sitä oli muutama ruokalusikallinen. Väritöntä, vetistä, en haistanut. Olikohan lapsivettä? Mitä pitää tehdä?
[/quote]

Kannattaiskohan soittaa mieluummin päivystyspolille tai lähteä näytille kun täältä kysellä? Voihan se olla lapsivettä, mutta ei kukaan sitä pysty ilman PROM-testiä sulle kertomaan

Vierailija
2/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita synnärillesi :) äläkä hätäänny, se ei välttämättä tarkoita mitään. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vaan yksi Semmonen holahdus. Nyt ei enää mitään. Oikeastiko pitäisi lähteä käymään äitiyspolilla?

Vierailija
4/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusitko?

Vierailija
5/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin lähtisin. Voi olla kalvoissa reikä jossain ylempänä (ns. korkea vedenmeno), jolloin sitä vaan välillä tiputtelee lapsivettä. Parempi turha käynti, kuin jättää menemättä ja jos sitten onkin reikä kalvoissa, koska se altistaa vauvan infektioille.

Vierailija
6/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pissaa. Ap

Vierailija
7/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei mitään muuta tuon jälkeen tapahdu niin mä en menis. Mutta soita synnärille ja kysy jos asia askarruttaa :)

Vierailija
8/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä... mulla ei koskaan ollut lapsivettä eikä kuitenkaan myöskään pissaa, ihan kösittämättömiä määriä nestettä sitä voi ihmisestä tulla! Varsinkin seksin jälkeen, jos ootte sitä harrastelleet. Pari kertaa lähdin synnärille näytille ja sen jälkeen en enää kehdannut, kun uskoin, että se on vaan kosteutta, jita tulee vielä jälkeenpäin. (Ja spermat ammuttiin ihan muualle, joten siitä ei ollut kysymys).

Vierailija
9/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin tämä tapahtui seksin jälkeen. Ja spermat meni muualle. Olin kiihottonut vielä, kun kävelin vessaan. Olisko kuitenkin jotain muuta, kun lapsi että.. Ap

Vierailija
10/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita synnärille ja kysy sieltä

Vierailija
11/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oli vain omia kiihottumiseen liittyviä nesteitä. Myös vetinen valkovuoto lisääntyy loppuraskaudesta. Jos nyt kuitenkin yhtään epäilyttää niin näytille, mars!

Vierailija
12/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä silti soittaisin. Sieltä saat sitten ohjeen. Itse ainakin olisin yhteydessä mieluummin "turhaan" kuin murehtisin kotona "entä jos". Tai altistaisin mahdollisesti lapsen vaaraan.
Ja olen itsekin synnyttänyt, soitin pariin otteeseen raskauden aikana "turhaan" mutta sainpa mielenrauhan :)

Vierailija
13/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pariin kertaan kyykkyyn ja nouse ylös, näet kyllä holahtaako sitä lisää. Laita wcpaperia pari palaa taiteltuna alushousuihin, niin näet minkäväristö ja paljonko jotain valuu? Side on liian paksu siihen

Vierailija
14/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde käymään päivystyksessä! Mulla kävi just noin rv31 ja aluksi poeni määrä jota epäilin pissaksi. Polilöa sitten loput hulahti tutkimupöydällä. Ottivat osastolle ja synnyyys käynnistyi tosissaan jonkun ajan kuluttua ja kätilö JUOKSI hakemaan injektiota jolla sen sai pysähtymään. Onneksi vielä onnistui ja lapsi syntyi vasta kk päästä. Olin siellä sisällä vuodelevossa koko ajan ja poistumiskielto sairaalasta (on merkittävä infektiovaara kun vesi on mennyt eli limatulppa poissa! Pitää seurata siellä tulehdusarvoja päivittäin) mut pääasia että vauva pysyy sisällä pidempään eikä sun synnytys käynnisty kotona nyt, jolloin ei voi pysäyttää ja syntyu liian keskosena! Heti päivystykseen siis varmistamaan mikä neste sulla hulahti!!!!

Vierailija
15/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli silloin kans samanlailla ja pelkäsin sen olevan lapsivettä mutta olikin vain jotain muuta. Mutta kannattaahan se vauvan takia käydä näyttämässä.

Vierailija
16/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin ambulanssin vastaavassa tilanteessa ja se tuli nopeasti tänne korpeen ja vauhdilla sairaalaan. Kolme viikkoa makasin siellä kunnes pääsin kotiin rv 32. Raskaus kesti loppuun asti vaikka vedet meni kolme kk ennen laskettua aikaa.

Vierailija
17/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kyllä enää mitään, vaikka kuinka kytkin ja nousen. Äääh. Ap

Vierailija
18/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että päästivät kotiin, Naistenklinikalla oli tiukka linja ja neljä verikoetta päivässä tulehduksen ennaltaehkäisemiseksi.

Vierailija
19/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vettä muodostuu koko ajan lisää, ei siis voi sanoa, että vedet meni 3 kk sitten. Voi sanoa, että vettä meni/tihkui tms...

Lapsivesi haisee spermalle, sen hajun huomaa helposti.

Jos nestettä tuli useita ruokalusikallisia, on se tod.näk. ollut lapsivettä. Itse soittaisin äitiyspolille juuri täällä mainituista syistä, eli että vauvalla kaikki kunnossa ja tulehdusriskin arvioimiseksi.

Vierailija
20/25 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin ja sanoivat, että ei hätää, jos ei aamun jälkeen ole mitään tullut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä