Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

You tv-sarja

Pakkomielle sarjaan
20.10.2021 |

Tästä nyt tullut kolme kautta. Oletko katsonut, jos olet niin mitä mieltä sarjasta, hahmoista? Mun mielestä tuo sarja on todella mukaansa tempaiseva ja koukuttava. VAROITUS JUONIPALJASTUKSIA !!!! Tosin olin kolmannella kaudella jotenkin harmissani kun Love kuoli. Ja odotan 4. kautta innolla, mutta myös olisin ollut valmis jos sarja olisi päättynyt tuohon kolmanteen, ettei mene liikaa saman toistamiseksi. Mitä mieltä muut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa kautta oli ok, kolmas ei jotenkin ole muutaman jakson aikana vienyt samalla tavalla mennessään. Pettymys siis, koska olin odottanut tuota kolmatta kautta.

Vierailija
2/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ekaa kautta oli ok, kolmas ei jotenkin ole muutaman jakson aikana vienyt samalla tavalla mennessään. Pettymys siis, koska olin odottanut tuota kolmatta kautta.

Joo, olen samaa mieltä ettei kolmas kausi ollut niin hyvä kuin aiemmat. Mutta kolmanteen kauteen osattu tehdä tosi yllättäviä juonenkäänteitä mielestäni joten plussat ainakin siitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasapaksu oli eka kausi.. Kyllähän sitä katsoi muttei herännyt intoa aloittaa heti kakkoskautta.. Ehkä joskus sitten.

Vierailija
4/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas odotan kauhuissani neljättä tuotantokautta (joka on tulossa, koska kolmosen lopussa näin sanottiin) mut eniveis.. Mun mielestä kaikki hyvä loppuu aikanaan ja en näe mitä uutta he voisivat nelkku kaudelle keksiä. Joella on jo lapsikin ja valheiden verkko senkus syvenee joten hän tuskin pystyy pitkään jatkamaan touhujaan joutumatta linnaan.. Olisin halunnut sellaisen twistin kolmoseen että love olisikin tappanut Joen :D

Vierailija
5/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki 3 kautta ja mielestäni eka kausi on paras.

Vierailija
6/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin todella paljon ekasta kaudesta, olen kattonut sen varmaan neljä kertaa. Odotukset oli suuret myös toista kautta kohtaan, mutta katsoin siitä ehkä puolet enkä enää jatkanut. Kolmatta kautta en ole edes vilkaissut. Love on hahmona niin lattea Beckiin verrattuna, vaikka voisi luulla päinvastoin. 

No, ehkä jossain vaiheessa pakotan itseni katsomaan muutkin kaudet. Sarjahan ei ole kovin pitkä. 

Vierailija
7/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa

Vierailija
8/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa

Höh :/ no kaikesta ei voi kaikki tykätä.

Vierailija
9/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin todella paljon ekasta kaudesta, olen kattonut sen varmaan neljä kertaa. Odotukset oli suuret myös toista kautta kohtaan, mutta katsoin siitä ehkä puolet enkä enää jatkanut. Kolmatta kautta en ole edes vilkaissut. Love on hahmona niin lattea Beckiin verrattuna, vaikka voisi luulla päinvastoin. 

No, ehkä jossain vaiheessa pakotan itseni katsomaan muutkin kaudet. Sarjahan ei ole kovin pitkä. 

Minusta Love on hahmona kiinnostavampi kuin Guinevere.

Vierailija
10/15 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kautta katsottuna..täytyy aloittaa kolmas. Ihan hyvä sarja

Vierailija
11/15 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER VAROITUS!!

Katsoin kahdessa viikossa koko sarjan ja mielestäni oli hyvä. Voin yhtyä tuohon aiempaan, että Love oli hahmona paljon kiinnostavampi kuin Beck. Beck ärsytti välillä tosi paljon.

Toka kausi oli ensimmäiset neljä jaksoa mitäänsanomaton, mutta sitten alkoi mielenkiinto herätä ja tapahtua. Kolmonen oli koko kauden hyvä, harmi kylläkin että Love kuoli ja Joe hylkäsi Henryn, vaikka ajatteli tämän parasta. Olisi ollut mielenkiintoista seurata miten tarina olisi jatkunut pojan kanssa.

Vaikka uutta kautta odottelen, niin sarjan olisi ihan hyvin voinut lopettaa tuohon kolmoseen. Sama kuvio toistuu varmasti seuraavallakin kaudella, mikä alkaa pidemmän päälle käydä tylsäksi.

Vierailija
12/15 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kausi oli paras. Tokassa yllätti se että Love oli samanlainen sekopää, mutta se oli vain hyvä juttu. Tämä kolmas kausi on ollut vähän hidas mielestäni.

Vierailija
13/15 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe on mielestäni hahmona hyvin vakuuttava ja pidän sarjassa siitä, että hänen ajatuksiaan kerrotaan sopivasti muun juonikulun yhteydessä. Usein ihan humoristisiakin kohtia ja ajatuksia. Yksi tällainen oli varmaan tässä kolmoskaudella se ”miesten metsäleiri”. Repesin monta kertaa.

Kaiken kaikkiaan hyvä sarja. Mielenkiintoista nähdä miten Theo ja Matthew sekä Henry ja Dante pärjäävät vai unohdetaanko heidän hahmonsa neloskaudella. Henryä tuskin ainakaan.

Uskon että Joe löytää Mariennen jossain kohtaa. Ehkä hän saa jonkun uuden pakkomielteen. Saas nähdä!

Kellään tietoa milloin neloskausi tulee??

Vierailija
14/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että Love kuoli! Ja että Theo selviytyi. Love oli paljon sairaampi kuin Joe. Itse diggasin tässä 3.kaudessa juuri siitä, ettei enää tartte katsoa Loven sekoiluja.

Vierailija
15/15 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas odotan kauhuissani neljättä tuotantokautta (joka on tulossa, koska kolmosen lopussa näin sanottiin) mut eniveis.. Mun mielestä kaikki hyvä loppuu aikanaan ja en näe mitä uutta he voisivat nelkku kaudelle keksiä. Joella on jo lapsikin ja valheiden verkko senkus syvenee joten hän tuskin pystyy pitkään jatkamaan touhujaan joutumatta linnaan.. Olisin halunnut sellaisen twistin kolmoseen että love olisikin tappanut Joen :D

Mäkin oisin toivonu et Love olis onnistunut tappamaan Joen ja seuraava kausi nähtäis Loven näkökulmasta.

Beckistä en pitänyt lainkaan, ja jos Joe ei olisi tuollainen ihmisiä lahtaava sosiopaatin pökäle niin olisin sanonut että Joe ansaitsee parempaa.

Beck paneskeli toisia ukkoja Joen&Beckin tapailuvaiheessa, petti Joea psykiatrinsa kanssa ja kertoi kavereilleen heidän seksielämästään Joen kannalta noloja asioita.

Teinin tasolle jämähtänyt wnb-kirjailija :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi