Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7kk pojan pukeminen?EI sukkahousuille!

06.09.2006 |

Hei,

miten puette pojan, joka konttaa ja touhuaa kovasti itsekseen?

Minulla on tytöistä vaan kokemuksia, ja itse olen pojalleni laittanut sisävaatteeksi bodyn ja sukkahousut, niinkuin tytöillenikin aikoinaan, mutta se tuntuu niin tyttömäiselle!

Eli kaipaan vinkkejä " poikamaiseen" pukemiseen, sisällä ei kuitenkaan viitsi laittaa kahta kerrosta vaattetta, kun ressukka rupee hikoilemaan.

Vinkkejänne odotellessa:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaksi tyttöä on. Konttausvaiheessa olivat usein pelkässä bodyssa kotona. Lisäksi sellaisia ohuita trikoohousuja, sukat sitten lisäsin ulos mentäessä. Pojilla olen huomannut, että käytetään enemmän paksumpia college-housuja jo aivan pienestä.

Vierailija
2/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla pidin kotona useinmiten puolipotkareita tai college-housuja ja sukkia. Puolipotkarit ja body on kateva kotiasu ja siihen voi hyvin vetaa " oikeat" housut paalle kun lahtee johonkin. Puolipotkarit myos vauvalla tuntuivat pehmeammilta ja vahemman kiristavilta kuin sukkahousut. Kun poika oppi kavelemaan, siirryttiin kayttamaan sukkiksia toisten housujen alla viilealla ja kotona college-housuja ja jarrusukkia. Poika on nyt 3v7kk ja toivon, etta tana talvena viela sukkikset kelpuuttaa. Ovat niin mukavan kapeat housujen alla ja nilkka ei jaa paljaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyn kanssa.

Vierailija
4/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja trikoot tai talvella collegehousut puin poikavauvalle.