"onko tässä karvasmantelia"?
Joo.tosi "ihana" anoppi kysyi marjapiirakastani.
Kommentit (32)
Itseasiassa karvasmanteli ja syanidi eivät maistu vain samanlaiselta, vaan karvasmanteli maistuu syanidilta.
Siis karvasmantelissa on oikeasti syanidia.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"]
OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap
[/quote] Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"]
OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap
[/quote] Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole.
[/quote]
OK sitten. En tiennyt tämmöisestä. Luulin että oikeasti vain halusi loukata.ap
Tämähän maistuu aivan... mantelilta
Ap varmaan istu loppuvierailun ajan naama väärinpäin ja anoppi ihmetteli mielessään että mikä sille nyt taas tuli.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"] OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap [/quote] Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole. [/quote] OK sitten. En tiennyt tämmöisestä. Luulin että oikeasti vain halusi loukata.ap
[/quote]
Minäkään en halunnut loukata sinua, vaan varoittaa. Että vaikutat hyvin haavoittuvalta, ja tulkitset asiat negatiivisimmalla mahdollisella tavalla. Jos anoppi on sinua loukannut halukkaasti jo pitkään, se on erittäin ymmärrettävää. Mutta jos olet aina yhtä hanakka päättelemään viattomat kysymykset loukkauksiksi vaikka et edes tiedä mistä toinen puhuu, on mahdollista, että pidät anoppia ilkeilijänä, vaikka hän ei sitä olisikaan.
On hyvä, että kysyt, jos et ole varma. Vielä kun opit ajattelemaan, että jos et ymmärtänyt kysymystä, se on järkevämpää tulkita viattomaksi. Sitten alat ehkä jopa nähdä hyvää ympärilläsi?
Syaniidia!
Täällä on jenginuorentunut, eivät ole lukeneet Marpleja.