Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"onko tässä karvasmantelia"?

Vierailija
20.12.2014 |

Joo.tosi "ihana" anoppi kysyi marjapiirakastani.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap

Vierailija
22/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa karvasmanteli ja syanidi eivät maistu vain samanlaiselta, vaan karvasmanteli maistuu syanidilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis karvasmantelissa on oikeasti syanidia.

Vierailija
24/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"]

OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap

[/quote]  Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole. 

Vierailija
25/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli, että myrkytät sen.

Vierailija
27/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"]

[/quote]  Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole. 
[/quote]

OK sitten. En tiennyt tämmöisestä. Luulin että oikeasti vain halusi loukata.ap

Vierailija
28/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän maistuu aivan... mantelilta

Vierailija
29/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan istu loppuvierailun ajan naama väärinpäin ja anoppi ihmetteli mielessään että mikä sille nyt taas tuli. 

Vierailija
31/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:58"] OK. Ajattelin vain että miksi kukaan laittaisi karvasmantelia piirakkaan,sehän on pahaa. Tästä tulikin minun haukkumisketjuni. That's my life.ap [/quote]  Kyllä jotkut laittaa. Esim se mun täti ja muistaakseni laittoi sitä jopa riisipuuroon :) Mut siis piirakkaan laittaa aika monet, että ei se niin ihmeellistä suinkaan ole.  [/quote] OK sitten. En tiennyt tämmöisestä. Luulin että oikeasti vain halusi loukata.ap

[/quote]

Minäkään en halunnut loukata sinua, vaan varoittaa. Että vaikutat hyvin haavoittuvalta, ja tulkitset asiat negatiivisimmalla mahdollisella tavalla. Jos anoppi on sinua loukannut halukkaasti jo pitkään, se on erittäin ymmärrettävää. Mutta jos olet aina yhtä hanakka päättelemään viattomat kysymykset loukkauksiksi vaikka et edes tiedä mistä toinen puhuu, on mahdollista, että pidät anoppia ilkeilijänä, vaikka hän ei sitä olisikaan.

On hyvä, että kysyt, jos et ole varma. Vielä kun opit ajattelemaan, että jos et ymmärtänyt kysymystä, se on järkevämpää tulkita viattomaksi. Sitten alat ehkä jopa nähdä hyvää ympärilläsi?

Vierailija
32/32 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syaniidia!

Täällä on jenginuorentunut, eivät ole lukeneet Marpleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi