Nyt hävettää-olen kylässä
Vielä yöpuku päällä, alla ei mitään.Kävin kakalla ja ajattelin istua sohvalle muiden seuraan hetkeksi ennenkun puen päälle.
Luulin pyyhkineeni hyvin ja nyt on paskarantu vaalealla kangas sohvalla :/ en kehtaa nousta tästä ylös.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (56)
Mistä sä tiedät että siinä sohvassa on sitä jos kerran sen päällä istut?
Olitko siis loppujen lopuksi ilman housuja? Vai onko sulla niin harvasta kankaaste tehty pyjama, että kaikki eritteet roiskuu läpi? Suosittelen uuden pyjämän hankkimista vierailukäyttöä varten tai pidä ainakin alushousut jalassa, jos pyjama on noin huonolaatuinen.
jää siihen istumaan ja odota että muut nukahtaa ensi yönä. sitten hiippailet hakemaan rättiä tai nouset nyt ja sanot: mistä näitä seeprasohvia saa?
PS. MIKÄ PUHELIN, KUN NOIN HYVIN AKKU KESTÄÄÄÄÄÄÄÄ ?????????
miten ulkoneva peppureikä sulla on? jos mä istun niin ei mulla kyllä se reikä tuohon tuoliin osu.
Apua, olen nukuttamassa lasta ja yritän laulaa, mutta joka toisen kommentin kohdalla tulee naurunpurskahdus :Dd
No voi vitun vittu! Nyt tuli ripulit sohvalle... Miten minä tästä selviän?Ap
Oon nyt istunut tässä sohvassa pian 12 tuntia, puolen tunnin välein kysynyt lisää kahvia mutta aina on joku ollut vieressä niin kaataminen ei oo onnistunu! Virtsarakko pullistelee ja kakattaakin taas :( T. Ap
Käyt kylässä kakkalla? Sepitettä.
Lannotat tietenkin siihen muiden katsoessa. Muutenhan ne luulee ettet ole pyyhkinyt kunnolla
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:11"]Käyt kylässä kakkalla? Sepitettä.
[/quote]
Onko tuo joku ihme? Itse käyn kakalla 4-5kertaa päivän aikana. Kyllä se osuu monesti kyläilyyn. Aamulla kun herään ylös ja kakalle, eka toimitus!
Nousimme jo aamiaspöydästä.Mutta pitäisikö sitä kahvia pyytää lisää? Hyvä neuvo, kiitos.Kokeilen.ap
Haluan jatkoa!