Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele KEITTOKIRJAA n.13-vuotiaalle pojalle!

Vierailija
20.12.2014 |

Ostaisin joululahjaksi :) 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit lahjaksi jotain mitä poika oikeasti tahtoo, ajattelematonta. Mihin kukaan tarvitsee keittokirjaa kun netti on reseptejä väärällään?

Vierailija
2/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruokaa-keittokirja. Ei nyt välttämättö juuri nimenomaan 16-vuotiaalle pojalle suunniteltu, mutta se on niiiiiiin perusperuskirja, ettei sen kanssa taatusti mennä vikaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle rakkain keittokirja on ollut itse koottu kansio resepteistä :) Suurinosa oli tulostettu netistä, mutta käytän sitä nykyäänkin.

t. 16v

Vierailija
4/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi hyvä markkinarako. Suosittelisin Hellapoliisia, mutta vaaleanpunainen kansi ja nimi eivät välttämättä ilahduta poikaa. Kotiruoka on tuon ikäiselle vähän tylsä.

Vierailija
5/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim Jamie Oliverilta tullut mitään kivaa uutta viime aikoina? Itse tykkään niistä alkuajan The Naked Chef kirjoista.

Vierailija
6/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:44"]

Antaisit lahjaksi jotain mitä poika oikeasti tahtoo, ajattelematonta. Mihin kukaan tarvitsee keittokirjaa kun netti on reseptejä väärällään?

[/quote]

Ehkä poika on toivonut keittokirjaa. Itse rakastan keittokirjoja!

Vierailija
7/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös Jamie Oliverin jotain kirjaa, mutta joku jossa ei ole liian monimutkaisia reseptejä. Niisä on kuitenkin ihanat kuvat ja hyvät reseptit. Sitten taas jis tykkää pastasta, on Saku Tuomisen padrakurja hyvä, olio et alio.

Vierailija
8/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellapoliisi nk. Ladten versio on tosiaan hyvä, minuakin mietityttäusi vain väri. Meillä on ko. Opus. Yläkoulun opus Hyvää pataa on mielestäni huippu myös. Meillä edes sitä ei saa omaksi, jotan ostaisin sen. Hyvä kirja koko elämäksi, siinä on "kaikki".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi