Suosittele KEITTOKIRJAA n.13-vuotiaalle pojalle!
Kommentit (8)
Kotiruokaa-keittokirja. Ei nyt välttämättö juuri nimenomaan 16-vuotiaalle pojalle suunniteltu, mutta se on niiiiiiin perusperuskirja, ettei sen kanssa taatusti mennä vikaan. :)
Minulle rakkain keittokirja on ollut itse koottu kansio resepteistä :) Suurinosa oli tulostettu netistä, mutta käytän sitä nykyäänkin.
t. 16v
Tässä olisi hyvä markkinarako. Suosittelisin Hellapoliisia, mutta vaaleanpunainen kansi ja nimi eivät välttämättä ilahduta poikaa. Kotiruoka on tuon ikäiselle vähän tylsä.
Onko esim Jamie Oliverilta tullut mitään kivaa uutta viime aikoina? Itse tykkään niistä alkuajan The Naked Chef kirjoista.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:44"]
Antaisit lahjaksi jotain mitä poika oikeasti tahtoo, ajattelematonta. Mihin kukaan tarvitsee keittokirjaa kun netti on reseptejä väärällään?
[/quote]
Ehkä poika on toivonut keittokirjaa. Itse rakastan keittokirjoja!
Suosittelen myös Jamie Oliverin jotain kirjaa, mutta joku jossa ei ole liian monimutkaisia reseptejä. Niisä on kuitenkin ihanat kuvat ja hyvät reseptit. Sitten taas jis tykkää pastasta, on Saku Tuomisen padrakurja hyvä, olio et alio.
Hellapoliisi nk. Ladten versio on tosiaan hyvä, minuakin mietityttäusi vain väri. Meillä on ko. Opus. Yläkoulun opus Hyvää pataa on mielestäni huippu myös. Meillä edes sitä ei saa omaksi, jotan ostaisin sen. Hyvä kirja koko elämäksi, siinä on "kaikki".
Antaisit lahjaksi jotain mitä poika oikeasti tahtoo, ajattelematonta. Mihin kukaan tarvitsee keittokirjaa kun netti on reseptejä väärällään?