Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan Murdochin murhamysteereitä?

Vierailija
20.12.2014 |

Tulee arkisin Ykköseltä 17:10.

Mitä pidätte sarjasta? Rakastan tuon aikakauden naisten vaatteita ja päänäyttelijä on todella komea ;) Mutta tuli mieleen että oliko 1900-luvun alussa todella naispuolisia patologeja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa mummin luona nähnyt pätkiä tästä. Ilmeisesti tosiaankin täysin kieli poskella tehty hupisarja? Miten muuten selitätte, että yhdessä jaksossa pääosan esittäjä tunki kiireesti plarin povariinsa ennen replaa? :D :D

Vierailija
22/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Parempi kuin koko perheen kisailuohjelmat...esim."tanssii kilpaa miljonäärikokkien kanssa viidakossa" tai se ohjelma, jossa naiseksi pukeutuneet miesnäyttelijät keksii omasta päästä extempore puujalkavitsejä ja koikkelehtivat lavalla edestakaisin. En muista sen nimeä, koska näitä tulee joka ilta 3 erilaista versiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:27"]

Kieli poskellahan tuo on tehty. Ihan viihdyttävä sarja minusta. Ei kai kukaan siltä odotakaan todellisuuteen perustuvaa ajankuvaa?

[/quote]

Ilmeisesti ei. Mua häiritsee historiaa imitoivat sarjat/elokuvat joissa on kaikki pielessä. Odotan tekijöiden perehtyvän asiaan jota he kuvaavat. Sarja ei vastaa odotuksiani joten en katso sitä. Niitä jotka sarjaa katsovat ei vissiin häiritse mutkien vetäminen suoriksi.

[/quote]

Ymmärrän kyllä, itsekin olen aika nipo historiallisten faktojen suhteen. Mutta hassua kyllä, minua ei juurikaan haittaa epätarkkuudet silloin, kun sarja on selvästi tehty kieli poskella ja pienellä budjetilla. Mitä olen Murdochia sivusilmällä katsellut, siinä on paljon kaikkea huvittavaa, mitä kukaan ei voisi ottaa tosissaan.

Enemmän minua ärsyttää, kun historialliseen tarkkuuteen on joiltain osin panostettu paljonkin ja tarkoitus on esittää uskottavaa ajankuvaa, mutta sitten joukkoon sekoitetaan ihan turhia epätarkkuuksia esim. juonellisista syistä. Noissa tapauksissa annetaan siis tahallaan väärää kuvaa esimerkiksi oikeista historiallisista henkilöistä: se ottaa minua pattiin ihan valtavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan